• Die goede tips heeft in het tekenen van Anime & Manga?

    Want het lukt wel maar handen en zo is moeilijk voor mij. Ook het gommen is irritant. Iemand tips zodat het makkelijker voor me word?

    -Heb wel net een Chibi van Bella & Edward getekend die best gelukt is :'DD maar andere dingen zijn me te moeilijk.-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    nope, sorry =3

    Ik kan niet eens een recht lijntje trekken :'D


    You can run but not hide

    Peh, ik teken het nooit omdat daar niks speciaals aan is. Maare... tja, wat valt daar aan tips te geven D: Volgens mij moeten de ogen altijd wat groter...

    Ehm, als je nou eens wat van je tekeningen laat zien? lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Maak je lijnen niet al te strak. Dat zie ik vaak in tekeningen, waardoor ze wat onnatuurlijk overkomen. Je kan dit oefenen door bijvoorbeeld abstracte vloeiende vormen te tekenen. Let your mind go. Ook als je bijv. krullend haar tekent is het belangrijk rustig, niet al te hard drukken wanneer je de lijnen neerzet.

    Kinda lame uitleg, maar I hope you get what I mean :x


    No growth of the heart is ever a waste

    Kijk wat filmpjes op youtube, daar haal je soms nog wel eens wat vanaf


    your eyes are like stars in the night.

    http://itouchedyusuke.deviantart.com/art/Basic-How-to-Draw-97613313

    Op Deviantart staan er veel. :3

    als gummen irritant is, en je vaak ja papier verkreukt meot je niet de hard op je potlood drukken, ik teken zelf veel met aquarell potloden het is leuk om schaduwen te maken, een tip daarvoor is ergens op je papier een klein rondje neer zetten die de zon voor moet stellen zodat je weet waar de lichtstralen vallen en waar je schaduwen moet maken, een tip voor handen is een kladpapiertje gewoon dagelijks allemaal poses van handjes teken dat is een kwestie van oefen : D hoop dt je er wat aan hebt xx


    The Truth is always merciless

    Koop zo'n boek waarin het goed uitgelegd staat? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik begin altijd met de ogen...
    en dan zet ik daar het gezicht omheen en dan teken ik de haren... misschien werkt het bij jou ook wel;)


    Sometimes Things Are So Cute It Makes You Cry...