• De mensen die in Belgiê naar school gaan en in het zesde jaar zitten -ik weet niet of ze het in de ASO richtingen ook hebben- moeten een GIP maken, dus die mensen weten op zich wel wat voor een kutopdracht dat het is.
    Maar nu moeten we volgende de week onze eerste definitieve versie doorsturen, maar doordat het dan concerten zijn, moet ik het eigenlijk dit weekend al doorsturen en dan nog voor morgen avond -want dan vertrek ik en ben een heel week niet thuis-
    Maar nu open ik mijn mail, staat er een powerpoint presentatie van een leerkracht in -30 dia's- met wat ik allemaal moet aanpassen/toevoegen in mijn GIP-opdracht. En omdat ik héél slecht ben met het werken in Word en ik dat niet overzichtelijk genoeg kan doen zakt nu al de moed in mijn schoenen en heb ik het nu al opgegeven -_-" -terwijl die opdracht belangrijk is want het bepaald of ik geslaagd ben of niet-
    Maar nu vraag ik me af; of iemand hier een smoesje heeft, maar dan ook echt een goed smoesje zodat ik het kan gebruiken en dus meer tijd heb voor het af te werken? -omdat ik de gepasseerde week er ook echt helemaal geen zin in had en dat komt omdat ik mijn richting helemaal niet graag doet, dus is het vervelend er een eindwerk over te maken-
    En zeggen; mijn internet werkte niet! Werkt dus niet bij de leerkrachten omdat sommigen dat gebruiken -omdat het echt niet werkt bij hun- en dat zagen ze niet als een uitvlucht om het later in te dienen.

    Misschien moet je het toch maar gewoon maken... het is toch heel belangrijk.. (ik heb geen idee :X)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Dalliance schreef:
    Misschien moet je het toch maar gewoon maken... het is toch heel belangrijk.. (ik heb geen idee :X)

    Kun jij zomaar 15 pagina's uit je mouw schudden zonder enige bron o.o? Want dan mag je mij helpen x)!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 17:27 ]

    Gewoon eerlijk zeggen dat je geen tijd hebt en waarom je het niet eerder hebt gemaakt?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jeez das best veel ^^
    Sorry ik wist niet dat het veel was ;)
    Maar jaa.. ik ben niet zo goed in smoesjes dus.. (A)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ravel schreef:
    Gewoon eerlijk zeggen dat je geen tijd hebt en waarom je het niet eerder hebt gemaakt?

    Haha, bij een GIP gaat zoiets echt niet helpen hoor ö.
    [/realistisch]


    If you had never come out of the blue, I would've stay