• Ik ben bijna jarig... Op 5 maart lol

    En daarom krijg ik een heel tof cadeau van mijn ouders:

    Een nieuwe laptop!

    Momenteel heb ik een Samsung (geen idee van het type) maar die houdt er na 5,5-6 jaar toch echt mee op. Hij houdt 't voor gezien. Ik had eerst het plan om de laptop zelf te kopen, maar mijn ouders hebben aangeboden om hem te betalen. Aanvankelijk had ik een Lenovo Yoga uit de 530-serie op het oog, maar de verkoper van Coolblue had me gewaarschuwd voor het reflecterende scherm en hij kreeg ook relatief veel Lenovo's teruggestuurd. Daarom ben ik toch maar voor een HP gegaan - een merk waar ik helemaal niets mee heb, maar de specificaties waren heel gunstig én de batterijduur was nog beter dan die van de Lenovo.

    5 maart duurt nog heel even, en dan pas krijg ik 'm als cadeautje, maar ik ben er wel al heel blij mee. Volgende week zaterdag ga ik naar mijn ouders toe om samen te eten én alvast wat software op mijn laptop te zetten, zodat hij op mijn verjaardag meteen gebruiksklaar is.


    Wanneer hebben jullie voor het laatst een supertof cadeau gekregen?

    Wat fijn! Dat zal wel een wereld van verschil zijn, zo'n nieuwe laptop!
    Althans, dat is hoe ik de overstap van mijn oude, ontzettend grote en logge ASUS naar mijn compacte en snelle Lenovo ervaren heb.
    Alvast gefeliciteerd, trouwens!

    Het laatste wat ik gekregen heb is een nieuwe telefoon: de Samsung Galaxy A7 2018. Hij is zo ontzettend mooi:

    Dat is ook een sjieke telefoon zeg, lucky you.

    Mijn laptop is niet zo zeer log en groot, maar hij is gewoon niet meer te vertrouwen. Soms valt 'ie in één keer uit en ben ik al mijn voortgang kwijt. Daarom sla ik ook mijn bestanden na bijna elke zin op, haha. Ik kan er gewoon niet van op aan dat hij doet wat hij hoort te doen. Dát is zeker opgelost met een nieuwe laptop. Die wordt trouwens ook één inchje groter: 14 inch. Prima formaatje voor in mijn schooltas (:

    Ah, wat gaaf!
    Ik had voorheen ook een Samsung laptop die het 6 jaar volgehouden heeft en waar ik veel te gehecht aan was. Uiteindelijk voor m'n studie toch maar overgestapt naar een MacBook Pro, aangezien de Samsung laptop 24 uur bezig was met het encoderen en renderen van een video van nog geen minuut 😅😅😅😅😅😅

    Veel plezier met je nieuwe laptop :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ah, wat gaaf!
    Ik had voorheen ook een Samsung laptop die het 6 jaar volgehouden heeft en waar ik veel te gehecht aan was. Uiteindelijk voor m'n studie toch maar overgestapt naar een MacBook Pro, aangezien de Samsung laptop 24 uur bezig was met het encoderen en renderen van een video van nog geen minuut 😅😅😅😅😅😅

    Veel plezier met je nieuwe laptop :)

    Het verschil Samsung-Macbook is wel erg groot, denk ik, of niet? Bovendien is Samsung geen laptopmerk (volgens mij worden ze niet eens meer gemaakt), dus het verbaast me wel dat de onze het zo lang hebben volgehouden!
    Maar dank je wel, ik ga er veel plezier aan beleven!

    Super chill dat je een laptop van je ouders krijgt! Twee vriendinnen van mij hebben een Lenovo yoga, en die zijn er wel heel blij mee tho.
    Zelf ben ik nog niet zo lang geleden overgestapt naar een MacBook (tweedehands wel, maar nog steeds een rib uit mijn lijf), aangezien mijn acer zoveel problemen had dat ik er gewoon klaar mee was. Ik moet voor mijn opleiding ook met programma's zoals photoshop werken, en ik had het idee dat dat makkelijker ging op een macbook. So here we are, ik ben er wel heel blij mee moet ik zeggen.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wat leuk! Een nieuwe laptop is zo fijn! (:


    26 - 02 - '16

    Wat leuk! Alvast veel plezier met je nieuwe laptop!

    Zelf heb ik op mijn vorige verjaardag een High Tea cadeau gekregen van mijn beste vriendin. En we namen het stukje 'High' erg letterlijk omdat we gekozen hebben voor de High Tea op de Euromast. Die deed toevallig mee aan die aanbieding en daar waren we al een tijdje niet meer geweest. Het was vast een duur cadeau maar het was wel een hele leuke dag :)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Venucians schreef:
    (...)
    Het verschil Samsung-Macbook is wel erg groot, denk ik, of niet? Bovendien is Samsung geen laptopmerk (volgens mij worden ze niet eens meer gemaakt), dus het verbaast me wel dat de onze het zo lang hebben volgehouden!
    Maar dank je wel, ik ga er veel plezier aan beleven!


    Niet per se Samsung-MacBook, maar Windows - MacOS is gewoon heel erg wennen.

    Klopt, Samsung maakt geen laptops meer. Heel erg jammer wel.
    Maar moet zeggen dat ik deze MacBook wel echt heel erg fantastisch vind, ondanks dat het scherm snel vies wordt. En hij was achterlijk duur, dat ook. Maar hij is mega snel, batterij gaat vrij lang mee, hij kan supersnel editen/bewerken in Premiere Pro en in Audition en in Photoshop dus dat is allemaal echt heel erg fijn :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly