• Yeah, ik zal de situatie even uitleggen.
    Een paar dagen geleden heeft mijn 'ex'-vriendje het uitgemaakt via msn, en de volgende dag op school (hij zit bij me in de klas) vroeg ik zo waarom en zijn reden 'Je sloeg me heletijd en werd heel vaak uit het niets boos' oke, dat slaan, dat is gewoon een tik van me, en dan sla ik nog geen eens zo hard. En dat van uit dat niets boos, dat is dus echt totaal niet waar, ik had redenen om boos te zijn.

    Kijk, hij sneed zichzelf, en daar was ik super bezorgd over, dus toen had hij mij zijn zakmes gegeven heeft hij hem later uit me ats weer terug gejat.. dus ik was best pissed+bezorgd.

    Nja, toen was het uit, veel liefdes verdriet.
    En toen later op school zat ik naast een jongen, en we zaten op de computer, zie ik zo bij die jongen op zijn computer dat hij een mailtje kreeg van mijn ex vriendje dus. Nja ik las het zo mee want dat ging best automatisch, stond er zo een afscheidsbrief in voor onze klas en dat hij zelfmoord vrijdag ging plegen.. en toen was ik nogmeer bezorgd ookal was het uit, ik hield nog wel van hem, nja ik vertelde dus aan een vriendin wat ik had gelezen. En die vriendin zou het nooit doorvertellen, nja me ex vriendje kwam er dus achter dat ik dat berichtje had gelezen. Toen werd ie boos, en nja hadden we pauze, en na de pauze kwam hij opeens van 'Was het leuk om het aan iedereen door te vertellen?' nja, ik had het dus echt aan niemand doorvertelt. En later zag ik weer bij die jongen een mailtje van hem en daar stond ik dat hij me haten en dat ik van hem de kanker mocht krijgen enzo.

    Nou even later, had ik dus aan een docent verteld dat hij zelfmoord wou gaan plegen.
    En nu word hij er dus mee geholpen.
    Nja die avond toen nog op msn, ging hij me voor kanker hoer uitschelden en weet ik veel wat.

    En nja eergister kreeg ik zo een smsje van hem met erin;

    Ik ben nu bij een veel mooier meisje dan jou

    Dus nja ik antwoorde niet, en toen was ik gister bij een paar vrienden en we werden best melig, dus toen smste ik voor de grap;

    Ik ben nu bij een 10x mooiere jongen dan jou HAHA =D

    En toen smste die zo van dat hij me niet snapte en dat hij me raar vond omdat ik eerst nog aardig deed.
    Nja toen legde ik uit waarom ik zo deed.
    En toen begon hij me uit te schelden, en toen schreef ik zo dat hij niet stoer was enzo als hij ging schelden en dat hij zelf een kanker flikker was. (tja ik kon mezelf niet meer inhouden ;x) en toen begon ie helemaal te flippen, en werd ie boos begon hij me nog meer uit te schelden enzo en hij wenste me wel 10x de dood toe en dat ik kanker mocht krijgen en dat ik een kanker hoer was en een kanker slet en een kanker dit en een kanker dat, nja ik schelden maar niet terug.

    En tja, wie liep er vanochtend langs me huis met een paar wijfen? Hij dus.
    En hij begon ook nog heel onschuldig te zwaaien he, alsof ie er spijt van had. Nou ik had echt zoiets van kanker op joch, eerst mij de dood toe wensen en daarna heel onschuldig lachen?

    Nja weer even later krijg ik een smsje, je bent echt heel boos he blabla nou weet je wat val maar dood.

    Maar oke, dat was het wel ongeveer.
    Hij freakt echt helemaal, en nu gaat zijn beste vriend mij bedreigen dat ik hem met rust moet laten anders komt hij me halen ofzo.

    Nja, heel erg lang verhaal x'D
    maar ik moest het gewoon even kwijt.
    En als je de moeite hebt genomen om dit levens verhaal te lezen, wat vinden jullie er nou van?

    x

    Wow..


    You can run but not hide

    Wat een eikel. Ik zou hem gewoon met rust laten, als ik, jou was.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk, dat die vent gestoord is en dat je hem gewoon moet negeren. O.o
    Hij doet niet normaal, geen aandacht aan hem besteden.
    Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt met mijn ex (iets anders, niet eens zo heel veel) en die ben ik ook gaan negeren. Nu is hij opgehouden. ;]

    Betere tips heb ik eigenlijk niet voor je, sorry. Ik hoop dat dit iets helpt. (flower)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassidy schreef:
    Wat een eikel. Ik zou hem gewoon met rust laten, als ik, jou was.


    Ga ik ook doen,
    maarja ik vind het echt vaag like eerst houd hij helemaal van me en lagen we elke dag knuffelend in bed, en nu vind hij me een kanker hoer en wenst hij me de dood toe.

    woow, ik denk dat je hem idd maar beter met rust kan laten. Als je hem ook gaat uitschelden enzo dan word hij natuurlijk nog bozer. Maar omg wat een klootzak:O


    T O K I O H O T E L < 3

    wth.


    Hated by many, confronted by none!

    Cassidy schreef:
    Wat een eikel. Ik zou hem gewoon met rust laten, als ik, jou was.


    your eyes are like stars in the night.

    SAMCORE schreef:
    (...)

    Ga ik ook doen,
    maarja ik vind het echt vaag like eerst houd hij helemaal van me en lagen we elke dag knuffelend in bed, en nu vind hij me een kanker hoer en wenst hij me de dood toe.

    Die tik hebben meer jongens :Y)
    -ervaring-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je moet blij zijn dat je van hem af bent dan. Je moet hem gewoon negeren, hij is al die aandacht niet waard als hij je alleen maar uitscheld. Dan is er uiteindelijk voor hem ook niets meer aan, en houd hij ook vast wel op :'D

    Cassidy schreef:
    Wat een eikel. Ik zou hem gewoon met rust laten, als ik, jou was.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ergens is het wel een beetje je eigen schuld, je had hem gewoon moeten negeren toen hij dat smsje stuurde.

    Maar jij kon niet weten dat hij zo zou reageren en wat hij doet is een beetje heel erg extreem. Als ik jou was zou ik hem lekker gaan negeren.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Volgens mij is hij psychisch.
    En het is niet jouw schuld, jij kan er niks aan doen dat hij nogal .. eeh stoned is ofzo ?

    Veel sterkte met de situatie in ieder geval(flower)


    ok

    what a dickhead.. =/

    Gewoon negeren.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Laat hem met rust negeer hem,, zo een eikel wil alleen aandacht. laat gaan die weirdo :3


    The Truth is always merciless