• De stelling van vandaag luidt:
    De pensioengerechtigde leeftijd moet omlaag.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mm nee, laten we geen 2e Griekenland worden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nee, want heel veel mensen wíllen niet eens met pensioen omdat je dan van een uitkeringkje moet rondkomen, terwijl hun werk ze misschien véel meer opleverd. Ze kunnen trouwens ook zelf besluiten eerder te stoppen, maar er moet voor sommige beroepen wel een lagere pensioenleeftijd komen vind ik, sommige 'zware' beroepen maken mensen helemaal kapot en dan kunnen ze dus niet zolang door, ookal willen ze het zelf wel.

    Nee hoeft niet echt denk..

    Jawel, zijn we sneller van leraren af.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Jawel, zijn we sneller van leraren af.


    Helaas, die zullen altijd blijven bestaan.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hangt af van het beroep dat men beoefent. Mijn vader is 52 en zit in de bouwbakkersbranche: hele dagen op daken, op knieën en andere slechte posities. zijn rug is helemaal kapot en hij is al 2x aan zijn knieën geopereerd. En hij moet nog steeds lang doorwerken.
    Persoonlijk vind ik dat zulke 'belastende' beroepen vroeger op pensioen mogen. Iemand die de hele dag achter een bureautje papieren zit in te vullen heeft fysiek niets belastend, dus kan in mijn ogen langer mee. Ook dat hangt er weer vanaf: als je iedere dag ellende e.d. tegenkomt, kan dit mentaal belastend zijn.

    Dus in mijn ogen hangt dit echt af van beroep tot beroep.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zoals Scandal zegt, je kan niet alle beroepen gaan veralgemenen, maar het is natuurlijk ook weer moeilijk om alles apart te gaan bekijken...
    Ik vind dus dat het gewoon zo moet blijven zoals het nu is. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    nee, alleen niet omhoog


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik vind, zoals Scandal al aangeeft, dit zou moeten afhangen van het beroep dat men uitoefend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Scandal schreef:
    Hangt af van het beroep dat men beoefent. Mijn vader is 52 en zit in de bouwbakkersbranche: hele dagen op daken, op knieën en andere slechte posities. zijn rug is helemaal kapot en hij is al 2x aan zijn knieën geopereerd. En hij moet nog steeds lang doorwerken.
    Persoonlijk vind ik dat zulke 'belastende' beroepen vroeger op pensioen mogen. Iemand die de hele dag achter een bureautje papieren zit in te vullen heeft fysiek niets belastend, dus kan in mijn ogen langer mee. Ook dat hangt er weer vanaf: als je iedere dag ellende e.d. tegenkomt, kan dit mentaal belastend zijn.

    Dus in mijn ogen hangt dit echt af van beroep tot beroep.


    Jup! ^^

    Maar ze willen de leeftijd verhogen, en daar ben ik het niet mee eens (toch in Belgie) (:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 8:14 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Hangt idd van beroep tot beroep af(krul)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Scandal schreef:
    Hangt af van het beroep dat men beoefent. Mijn vader is 52 en zit in de bouwbakkersbranche: hele dagen op daken, op knieën en andere slechte posities. zijn rug is helemaal kapot en hij is al 2x aan zijn knieën geopereerd. En hij moet nog steeds lang doorwerken.
    Persoonlijk vind ik dat zulke 'belastende' beroepen vroeger op pensioen mogen. Iemand die de hele dag achter een bureautje papieren zit in te vullen heeft fysiek niets belastend, dus kan in mijn ogen langer mee. Ook dat hangt er weer vanaf: als je iedere dag ellende e.d. tegenkomt, kan dit mentaal belastend zijn.

    Dus in mijn ogen hangt dit echt af van beroep tot beroep.

    100% mee eens
    Doe hen dan op hun 50ste laten stoppen met dat soort werk denk ik dan


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    Nee, het moet juist omhoog.
    Maar het hangt wel van het beroep af, zoals Scandal zegt (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    Nee, het moet juist omhoog.
    Maar het hangt wel van het beroep af, zoals Scandal zegt (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Sevenfold schreef:
    Mm nee, laten we geen 2e Griekenland worden.


    Have you ever been alone in a crowded room?