• Ik ben een hele tijd geleden zomaar beginnen te schrijven en dit is een soort van korte samenvatting;


    Noa is zeventien jaar oud en woont in (..). Het is een doodgewoon meisje. Ze gaat naar school, gaat uit met vrienden en heeft een leuke familie. Maar wanneer ze op een nacht een mysterieus boekje vind, verandert haar hele leven.


    Nou gaat het verder schrijven nog niet geweldig snel, maar ik wil hem wel graag op Quizlet gaan posten, tenzij jullie het niks vinden natuurlijk. (krul)

    Doen/niet doen?
    Woonplaats?
    Titel?

    Ik ben niet van plan om er celebs in te stoppen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 21:54 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Doet me denken aan Death Note.. oeps offtopic :$


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Doet me denken aan Death Note.. oeps offtopic :$

    Daar heb ik inderdaad wel eens van gehoord maar ik heb geen idee wat het is. :')
    Edit: Ik heb het even opgezocht en nee, dit verhaal gaat over niets bovennatuurlijks. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 21:56 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het is te vaag om nu nog een oordeel over te vellen eigenlijk. Kun je nog wat meer verklappen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Het is te vaag om nu nog een oordeel over te vellen eigenlijk. Kun je nog wat meer verklappen?

    Nou.. ik had dus in gedachten om te schrijven dat het boekje een soort dagboek is van een jongen die nogal wat geheimen heeft voor de buitenwereld. En dan besluit Noa hem te gaan zoeken :Y)
    Of is dat helemaal niks? ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Allison schreef:
    (...)
    Nou.. ik had dus in gedachten om te schrijven dat het boekje een soort dagboek is van een jongen die nogal wat geheimen heeft voor de buitenwereld. En dan besluit Noa hem te gaan zoeken :Y)
    Of is dat helemaal niks? ._.


    Haha, ik heb ook zo'n verhaal :Y) Maar dan is de schrijfster van het dagboek dood, helaas.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Haha, ik heb ook zo'n verhaal :Y) Maar dan is de schrijfster van het dagboek dood, helaas.

    Sorry, vind je het erg?
    Ik ben wel van plan een happy end te schrijven :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Allison schreef:
    (...)
    Sorry, vind je het erg?
    Ik ben wel van plan een happy end te schrijven :')


    Neehoor, ga je gang :Y)


    Your make-up is terrible

    Doen


    We're all dancing to the same sad song.

    Ontopic:
    Doen
    Woonplaats, neem een grote stad, zodat de jongen van het dagboek dichtbij woont, of in een omliggend dorpje ofzo.
    Titel: The diary's owner ofzo.


    Your make-up is terrible

    Doen;
    Woonplaats - Seattle?
    Titel - iets met diary.


    Hope goes lost but never dies.