• okee srry weer een topic van mij!
    ff infoo er over:


    vannacht had ik geen 1 oog dicht gedaan omdat ik aan Bill dacht zeg maar en de laatste tijd begin ik veel voor hem te voelen en laatste tijd eet en drink ik erg weinig vooral vandaag. en ik weet wel dat ik hem nooit zou spreken. of iedergeval hij mij niet zou zien staan,, hebben jullie tips voor mij want ik zit daar heel erg mee..

    okee srry weer een topic van mij!
    ff infoo er over:


    vannacht had ik geen 1 oog dicht gedaan omdat ik aan Bill dacht zeg maar en de laatste tijd begin ik veel voor hem te voelen en laatste tijd eet en drink ik erg weinig vooral vandaag. en ik weet wel dat ik hem nooit zou spreken. of iedergeval hij mij niet zou zien staan,, hebben jullie tips voor mij want ik zit daar heel erg mee..

    Vooral gewoon blijven eten en drinken. En niet zeggen "nooit". Want nooit bestaat niet. Alles is mogelijk.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Jaa mee eens! Alleen ze pesten mij ook en ik ben niet knap :8 Maar over Kirsten ben ik het mee eens ze is mooi ! En dus niet lelijk!(H)

    xx


    danke,, maar jij bent ook niet lelijk! echt niet,, ik snap jongens niet een 2 jongens uit mijn klas waren gek op een meisje uit mijn klas en dus ze kiezen knappe meisjes maar zij zij is lelijk vinden wij allemaal 'x'D behalve hun dan x'D eigenlijk stap je op de knapste af,,, ik kijk meestal naar het haar en ogen,, en stijl.^^

    (...)

    danke,, maar jij bent ook niet lelijk! echt niet,, ik snap jongens niet een 2 jongens uit mijn klas waren gek op een meisje uit mijn klas en dus ze kiezen knappe meisjes maar zij zij is lelijk vinden wij allemaal 'x'D behalve hun dan x'D eigenlijk stap je op de knapste af,,, ik kijk meestal naar het haar en ogen,, en stijl.^^


    Jah maar okee even serieus ik heb nu zwrat met roze haar iedereen vind het vet maar tsja ik weet niet wat ik moet denken er komen morgen waarschijnlijk foto's en dan ga ik de TH sweater van Barbara jatten (cat) en zonnebril :'DD En ik ga even Kirsten op mijn profiel een mooi plekje geven (H)


    I do not hook up.

    Ik weet niet hoe ik je helemaal fantastisch kan helpen.. Maar ik denk dat als zoals patricia ookal zei; Als Tom of Bill je niet zien staan omdat je zogenaamd lelijk bent, dan is hij je niet waard ;o

    Ik heb gwn gelijk (A)
    [/ego]


    don't Worry...Be gay.

    Weetj wat ik doe als ik weer eens smelt ;P Ik ga ze uitscheldenxD klinkt raar maar het lucht op=D Oeeh ik geef late reactie,Maar eeuuhh Dan zeg ik gewoon'Klootzak Bwhahah'Klinkt triest:Y)MAAR dat is het niet;P Ik denk gewoon Tom is mij niet waard..Ik ben echt niet het type voor one-night stands en ik ben ook niet knap hoor-.- Dan vind ik liever iemand die mijn 1e keer waard is;P en iemand waarvan ik weet dat we lang gelukkig zullen zijn..Dat zou bij Tom echtniet het geval zijn..Hij is gewoon een meidenmagneet-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Weetj wat ik doe als ik weer eens smelt ;P Ik ga ze uitscheldenxD klinkt raar maar het lucht op=D Oeeh ik geef late reactie,Maar eeuuhh Dan zeg ik gewoon'Klootzak Bwhahah'Klinkt triest:Y)MAAR dat is het niet;P Ik denk gewoon Tom is mij niet waard..Ik ben echt niet het type voor one-night stands en ik ben ook niet knap hoor-.- Dan vind ik liever iemand die mijn 1e keer waard is;P en iemand waarvan ik weet dat we lang gelukkig zullen zijn..Dat zou bij Tom echtniet het geval zijn..Hij is gewoon een meidenmagneet-.-


    haha, doe ik ook! xD dan roep ik KLOOTZAK! tegen mn Bill-posters.. :$

    wat zijn we toch freaks xD

    (...)

    haha, doe ik ook! xD dan roep ik KLOOTZAK! tegen mn Bill-posters.. :$

    wat zijn we toch freaks xD

    Zie je wel dat het helpt , Ik ben niet de enige;P I likee youxD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Weetj wat ik doe als ik weer eens smelt ;P Ik ga ze uitscheldenxD klinkt raar maar het lucht op=D Oeeh ik geef late reactie,Maar eeuuhh Dan zeg ik gewoon'Klootzak Bwhahah'Klinkt triest:Y)MAAR dat is het niet;P Ik denk gewoon Tom is mij niet waard..Ik ben echt niet het type voor one-night stands en ik ben ook niet knap hoor-.- Dan vind ik liever iemand die mijn 1e keer waard is;P en iemand waarvan ik weet dat we lang gelukkig zullen zijn..Dat zou bij Tom echtniet het geval zijn..Hij is gewoon een meidenmagneet-.-



    eej Tom zecht dat hij het heeft,, hij is heel erg verlgen en dat is echt so en hij weet niet goed wat hij bij een meisje wel moet doen en niet moet doen: Tom, grote mond, klein hartje,

    jaja mensjes weer die topic x'D

    en over de verliefd-op-Bill-kwestie...
    ik heb gisterenavond tot 2 uur 'snachts op mn vensterbank gezeten, met mn raam open, en mn ipod op zn luidste, en ik heb al mn liedjes van TH afgespeeld, en nog eens goed nagedacht over Bill en tokio hotel.. (dat doe ik heel vaak, 1 keer heb ik zo zitten piekeren tot 5 uur 'smorgens ><)

    maar Bill mag er dan geweldig sexy uitzien, en heel lief overkomen, en mooi kunnen zingen en nog veel meer..

    (ik ga nu niet zeggen: het is maar een gewone jongen, want dat zou ik niet menen (A))

    wat ik wel ga zeggen is: hij blijft onbereikbaar. Je kunt hem niet krijgen, evemin ik, en niemand van ons niet.

    En als Bill dan ooit de ware zou vinden, dan moeten we blij zijn voor hem, ook al zou je daardoor liefdesverdriet hebben.

    En een tip: je moet niet direct een andre jongen zoeken, om zo Bill te kunnen vergeten. Blijf gewoon single, en loop zoveel achter Bill als je wilt ;) ooit komt de ware wel opdagen, maar daar is nog tijd genoeg voor!

    (...)


    eej Tom zecht dat hij het heeft,, hij is heel erg verlgen en dat is echt so en hij weet niet goed wat hij bij een meisje wel moet doen en niet moet doen: Tom, grote mond, klein hartje,

    jaja mensjes weer die topic x'D

    I don't care,Dan moet hij zich maar niet zo gedragen..Het klinkt hard maar je moet niet 'alsof'doen als je geen 25 meisjes hebt genaaid moet je daar ook eerlijk in zijn[/mijnmening]


    Pictures fade away, but memories are forever

    en over de verliefd-op-Bill-kwestie...
    ik heb gisterenavond tot 2 uur 'snachts op mn vensterbank gezeten, met mn raam open, en mn ipod op zn luidste, en ik heb al mn liedjes van TH afgespeeld, en nog eens goed nagedacht over Bill en tokio hotel.. (dat doe ik heel vaak, 1 keer heb ik zo zitten piekeren tot 5 uur 'smorgens ><)

    maar Bill mag er dan geweldig sexy uitzien, en heel lief overkomen, en mooi kunnen zingen en nog veel meer..

    (ik ga nu niet zeggen: het is maar een gewone jongen, want dat zou ik niet menen (A))

    wat ik wel ga zeggen is: hij blijft onbereikbaar. Je kunt hem niet krijgen, evemin ik, en niemand van ons niet.

    En als Bill dan ooit de ware zou vinden, dan moeten we blij zijn voor hem, ook al zou je daardoor liefdesverdriet hebben.

    En een tip: je moet niet direct een andre jongen zoeken, om zo Bill te kunnen vergeten. Blijf gewoon single, en loop zoveel achter Bill als je wilt ;) ooit komt de ware wel opdagen, maar daar is nog tijd genoeg voor!

    Goed gesproken kind,Ze zijn geweldig! ik wil niet arogant overkomen maar ik verdien beter:Y)Ik wil mijn vriendje niet om het jaar zien;S


    Pictures fade away, but memories are forever

    aah man, kind
    ik hou ook zo vreselijk van Bill,
    maar daarom ga ik me echt niet afsluite hr :')
    maar nu slaap ik snachts wel slecht omdat bills poster naast me bed weg is :'(
    en ik eet zowieso nooit veel (A)

    en dat van die lelijke en die mooie gast is ook waar. al weet ik gwn dat bill geen player én toch mooi is XD die is gwn te mooi om stout te zijn. en Gunther is niet mooi en toch hou ik van hem (A) nee hij is nie tmijn liefje ofzo, gwn maat van in de manege ofzo :')

    ik heb hetzelfde probleem...
    maar iedereen zegt er zijn nog zoveel jongens...
    dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.. Ik hou erg van Bill.. Nja.. is dan ook mijn probleem denk ik dan...Xx


    I changed.

    Ik heb hetzelfe |: Maar ik eet wel normaal .. Ik kom moeilijker in slaap, en en .. ja nouja, ik snap wat je bedoelt en nee ik heb geen tips.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Zit in het zlefde schuitje, ik voel me nou niet bepaalt 'knap' en ben smoor op Bill! Ik blijf 's nachts steeds dezelfde droom houden, ik & Bill... samen voor altijd. Maar het kan niet hij is onberijkbaar voor 'ons' normale fans... We hebben 1 hoop, Bill zou graag een vriendin in NL willen hebben! ='D