• Ik, Britt, Nele, Lothar en Jasmien, wij stonden in de gang in school en we hoorde een gsm afgaan. gsm's zijn verboden op ons school. Dus wij gaan zoeken wie zijn gsm dat dat was. Vonden we Alexander zijn gsm. Had hij dus een sms. Wij zaten dan heel de tijd met zijn gsm bezig. Een foto van mij en britt getrokken en op zijn achtergrond gezet enzo. Hij smst steeds met iemand van mijn klas. Die zijn nummer hebben we in Nele haar nummer veranderd zodat zij al die smsn aankrijgt, we hebben zijn voicemail veranderd 'Ik ben nu even niet bereikbaar, spreek iets in na de piep, ik ben nu op een Tokio Hotel concert, pieeeeeep', en we hebben zijn alarm ingesteld op 4.30u. Eigenlijk heb ik wel medelijden met hem. Dan wordt hij deze nacht om half 5 al wakker door ons.
    Niet lief van ons ;o

    Edit: Gha, niet zeggen dat we gemeen zijn. Ook al zijn we dat mss wel. Alexander zou zoiets zelf doen. En daarstraks vroeg ik of hij nog boos was. Antwoorde hij dat hij daar voor nooit boos om was geweest, dus.. :'D

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 21:16 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Da's best gemeen en flauw ><


    Just a simple "I love you" (:

    geniaal


    The Truth is always merciless

    Dat vind ik eigenlijk echt niet grappig. Jullie hebben toch geen zakens in die jongen zijn gsm? Oo en al zeker niet als hij Alexander heet. :Y) Ik vind het eerlijk gezegd een beetje flauw. oO

    fan-tas-tisch xp

    Jullie zijn gemeen! :o


    All was well.

    Hahaha -ligt plat-
    Geniaal!


    Happiness hit her like a train on a track

    Inquisitive schreef:
    Dat vind ik eigenlijk echt niet grappig. Jullie hebben toch geen zakens in die jongen zijn gsm? Oo en al zeker niet als hij Alexander heet. :Y) Ik vind het eerlijk gezegd een beetje flauw. oO

    Waarom "En al zeker niet als hij Alexander heet?" Ghhaha. But Alexander kan er wel mee lachen dus, dat wisten we opvorand. Anders zouden we dat niet doen, natuurlijk. :')


    Some people make the world special just by being in it

    Lebasi schreef:
    Gemeen, maar wel grappig! x'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hahah geniaal! x'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ghaha geniale kinders.
    Dit had ik nooit van jullie verwacht hoor(cat)


    The soul needs autumn.

    lollig! vooral omdat mijn beste vriend alexander noemt en ook zo'n flauwe grappenmaker is.

    Inquisitive schreef:
    Dat vind ik eigenlijk echt niet grappig. Jullie hebben toch geen zakens in die jongen zijn gsm? Oo en al zeker niet als hij Alexander heet. :Y) Ik vind het eerlijk gezegd een beetje flauw. oO

    Ze neemt het weer op voor een Alexander, hèhè. :'D Ik vind het gek dat jij dat flauw vindt, want ik zie je daar ook voor aan. (cat)

    Ik vraag me af hoe die jongen erop heeft gereageerd.

    Gheheh ik vind het wel grappig. Maar aan de andere kant 'damn dat is echt een fucking bitchy naaistreek'


    Wie du mir, so ich dir.

    Flauw, maar zó grappig xD


    make cake, not war

    ik vind het geniaal!!!!!en wel gemeen maar dat is juist het geniale vooral als het zoon eikel is!!!! kan ik wel bij de eikel uit onze klas proberen mag ik jullie naapen?


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give