• Ik, Britt, Nele, Lothar en Jasmien, wij stonden in de gang in school en we hoorde een gsm afgaan. gsm's zijn verboden op ons school. Dus wij gaan zoeken wie zijn gsm dat dat was. Vonden we Alexander zijn gsm. Had hij dus een sms. Wij zaten dan heel de tijd met zijn gsm bezig. Een foto van mij en britt getrokken en op zijn achtergrond gezet enzo. Hij smst steeds met iemand van mijn klas. Die zijn nummer hebben we in Nele haar nummer veranderd zodat zij al die smsn aankrijgt, we hebben zijn voicemail veranderd 'Ik ben nu even niet bereikbaar, spreek iets in na de piep, ik ben nu op een Tokio Hotel concert, pieeeeeep', en we hebben zijn alarm ingesteld op 4.30u. Eigenlijk heb ik wel medelijden met hem. Dan wordt hij deze nacht om half 5 al wakker door ons.
    Niet lief van ons ;o

    Edit: Gha, niet zeggen dat we gemeen zijn. Ook al zijn we dat mss wel. Alexander zou zoiets zelf doen. En daarstraks vroeg ik of hij nog boos was. Antwoorde hij dat hij daar voor nooit boos om was geweest, dus.. :'D

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 21:16 ]


    Some people make the world special just by being in it

    TerrorQueen schreef:
    x"D whaha eigenlijk vind ik dat vet droog :"X


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lebasi schreef:
    Gemeen, maar wel grappig! x'D


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Gha, niet zeggen dat we gemeen zijn. Ook al zijn we dat mss wel. Alexander zou zoiets zelf doen. En daarstraks vroeg ik of hij nog boos was. Antwoorde hij dat hij daar voor nooit boos om was geweest, dus.. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    hahahaha XD
    stiekem, had ik precies het zelfde gedaan;)


    Never forget the things that make you smile

    Lebasi schreef:
    (...)
    Ze neemt het weer op voor een Alexander, hèhè. :'D Ik vind het gek dat jij dat flauw vindt, want ik zie je daar ook voor aan. (cat)

    Ik vraag me af hoe die jongen erop heeft gereageerd.

    Haha, je kent me ;D En tsja, dat is gewoon iets wat ik niet zou doen, echt. Ik zou alleen stiekem perongeluk Randy's berichten lezen. :'D
    Maar oké, als hij er mee kon lachen, en jullie dat op voorhand wisten, dan is het nog niet zo erg. ;D

    haha jij bent geniaal


    AAP

    OMG! Wel grappig :P

    Whahaha, Geniaal xD