• kon ik niet slapen, ik was doodop maar ik raakte maar niet in slaap, dus ik dacht: 'ik ga nog even naat tv kijkn, dan word ik wss zo moe da ik wel kan slapen' Oké, ik ga naar beneden, zet mij in de zetel, zet de tv aan en wat is het eerste dat ik zie op het scherm ?
    LINDA DE WIN --'
    (je moet weten dat ik bijna de tv uit het raam gooide toen ze de slimste mens won)
    Hebben jullie ook al zoiets meegemaakt?


    Just a simple "I love you" (:

    Nog net niet
    Toch zover mijn geheugen gaat. Ik bedoel als ik iets moet overschrijven moet ik elke seconde kijken wat er weer stond dus ik weet het niet zeker meer xD


    Live life limitless.

    Ik heb vandaag waarschijnlijk hetzelfde probleem als jij gisteren en ik kon de tv ook wel kapot slaan toen ze won. En daarom ga ik de tv niet aanzetten want ik ben bang dat Linda erop zal verschijnen :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Wie is Linda...?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik kan soms ook niet slapen als ik super moe ben. Dan lig ik uren wakker en kom maar niet in slaap, hoe moe ik ook ben. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nederlanders kennen haar niet. Maar volgens mij heeft heel belgië een stronthekel aan haar is het niet :'DD??!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Whaha balen :')


    I don't need words to feel those lips.

    MrsHangover schreef:
    Nederlanders kennen haar niet. Maar volgens mij heeft heel belgië een stronthekel aan haar is het niet :'DD??!!

    Ja! Ik ken bijna niemand die haar mag
    Behalve mijn pa, maar die telt ni mee :'D


    Just a simple "I love you" (:

    Wat heeft iedereen tegen Linda De Win ? -heeft geen tv-


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha, jah, maar dan 's ochtends met Peter Van De Veire (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Haha,ik niet echt eigenlijk,alleen dat er dan zo niets op is.

    MrsHangover schreef:
    Nederlanders kennen haar niet. Maar volgens mij heeft heel belgië een stronthekel aan haar is het niet :'DD??!!
    Niet iedereen, want mijn leerkracht Nederlands staat op haar profielfoto met Linda op de foto en ze is fan van de fanpagina: 'Wij steunen Linda De Win'. En eigenlijk begrijp ik niet waarom iedereen een stronthekel aan haar heeft. ;x


    Only losers can act the way you do