• Sommige jongens/meisjes van 11/12 zeggen dat al tegen meisjes/jongens.
    Ik vind dat nergens op slaan, want ze weten niet echt wat 'houden van' betekend.
    Ik vind dat ze het pas écht kunnen/mogen zeggen als ze er ook echt iets bij voelen.
    Behalve tegen je familie natuurlijk. :Y)
    Ik vind ook, dat ze dan beter 'Ik vind je leuk' zeggen.

    Wat vinden jullie van kinderen die al 'ik hou van jou' zeggen, terwijl ze het niet écht zo voelen?


    Smiling but close to tears.

    Daar ga ik me nu eens niet druk om maken ;p


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Als die jongens/meisjes dat willen zeggen, dan moeten ze dat vooral doen. Ik ga me daar niet druk om maken =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    RepentRepent schreef:
    Daar ga ik me nu eens niet druk om maken ;p


    Nee precies, die kinderen komen daar later toch nog wel achter wat het echt inhoudxD

    En trouwens, heel veel pubers zeggen toch ook "Ik haat" over iets of iemand? Dat slaat dan toch ook nergens op?


    ars moriendi

    Volgens mij zei ik dat ook op die leeftijd..?
    En op dat moment is het normaal dat je dat zegt/vind/voelt. Nu klinkt het wél raar als 11 jarigen dat zeggen, toen niet.


    Protège moi de mes désirs.

    RepentRepent schreef:
    Daar ga ik me nu eens niet druk om maken ;p


    I live in myn own Cinderella story .

    sacred schreef:
    Volgens mij zei ik dat ook op die leeftijd..?
    En op dat moment is het normaal dat je dat zegt/vind/voelt. Nu klinkt het wél raar als 11 jarigen dat zeggen, toen niet.

    Er zijn zelfs mensen die op hun 80ste nog niet weten wat houden van, gelukkig zijn, en echt leven nou werkelijk is. Zo gaat dat nu eenmaal als mensen ervoor kiezen om met hun ogen dicht te leven. Daar kan ik me eerlijk gezegd niet druk om maken :Y)(krul).. Maar ik snap je wel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Daar is mijn zusje een goed voorbeeld van (A)


    -

    Mijn excuses, ik heb in een niet oplettende bui deze post verwijdert :$

    Cassidy zei op 5 feb 2010 - 14:06:

    De leeftijd boeit me niet zoveel, zolang ze het maar menen. Ik heb sinds kort een trauma aan die woorden, omdat ze niet gemeend waren (krul)

    Ik vind het wel raar, ook als mensen net 2 dagen hebben : schatje ik hou van je, laat je nooit meer gaan! dit is voor altijd! ;x
    het klinkt gewoon zo nep.


    We can only learn to love by loving.

    DeKrull schreef:
    Mijn excuses, ik heb in een niet oplettende bui deze post verwijdert :$

    Maakt niet uit ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    RepentRepent schreef:
    Daar ga ik me nu eens niet druk om maken ;p


    Some people make the world special just by being in it

    Prevail schreef:
    Ik vind het wel raar, ook als mensen net 2 dagen hebben : schatje ik hou van je, laat je nooit meer gaan! dit is voor altijd! ;x
    het klinkt gewoon zo nep.


    Ja, dat vind ik zo dom.
    Dan heb je net 2 dagen ofzo, endan 'wij voor altijd, je bent m'n alles' lol.
    Wij denken gewoon hetzelfde. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    (...)

    Ja, dat vind ik zo dom.
    Dan heb je net 2 dagen ofzo, endan 'wij voor altijd, je bent m'n alles' lol.
    Wij denken gewoon hetzelfde. (krul)
    echt hé, het viel me al op dat ik eht altijd met jou eens ben ahha =D


    We can only learn to love by loving.

    I don't care.


    None but ourselves can free our minds.