• Hoi hoi,

    Heel heel heeeeel misschien komt er een hondje! Dat betekent natuurlijk dat er ook een naam moet komen. Ik ben op zoek naar korte, moderne maar niet te vaak voorkomende hondennamen voor een teefje.

    Denk aan bijvoorbeeld Jip, Diva of Gabi. Op dit moment staat Jip bij ons op nummer één. De naam is trouwens voor een Boomertje.

    Kom maar op! (:


    oi, suzy

    Hondjeeees <3

    Ik vind Giggle echt een leuke naam ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Awh, wat leuk!
    Vrienden van ons hebben ook een Boomertje en die noemden haar Luna en een kennis haar reutje letterlijk Vriend, haha.


    Dus ik ging even kijken op het internet en dit vind ik een behoorlijk grappige lijst: klik.
    Kiwi en Queen Elizabeth, ik vind het nogal wat! (':


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Omg wij hebben ook 'n boomertje, zo leuk! Wat voor mixje gaat het heeeeeel misschien worden?

    Jip is leuk, maar ik vind Pip nóg leuker


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jip!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Minnie


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Pip is ook leuk! Luna vind ik vreselijk afgezaagd, haha ;p Wiggles vind ik ook leuk, maar mijn vriend niet (cat)

    We hebben nog geen idee welke mix het gaat worden. Ik vind shi tzu x malteser een beetje cliché en te normaal. Lhasa apso lijkt me misschien wel wat. We zien wel wat er op ons pad komt; als ze er maar mooi uitziet ^^

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 13:37 ]


    oi, suzy

    Misschien kan Dina of Mimi


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Treason schreef:
    Pip is ook leuk! Luna vind ik vreselijk afgezaagd, haha ;p Wiggles vind ik ook leuk, maar mijn vriend niet (cat)

    We hebben nog geen idee welke mix het gaat worden. Ik vind shi tzu x malteser een beetje cliché en te normaal. Lhasa apso lijkt me misschien wel wat. We zien wel wat er op ons pad komt; als ze er maar mooi uitziet ^^


    Leuk! Wij hebben wel een shih tzu x malteser. Ik heb het nooit mooie hondjes gevonden, maar die van ons is zo lief en leeeeeuk. Ik denk dat het net zo is als met kinderen hahaha, je eigen zijn altijd het leukst. Je ziet ze wel vaak inderdaad. Maar hé, dat vind die van ons alleen maar gezellig, vriendjes van z'n eigen formaat :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Noem hem/haar Miep.

    Ik ben erg lastig wat betreft namen en vind veel namen ordinair. Zeker daar ik op een hondenschool werk, komen namen als Max, Luna, Bobby, Luca (en alle andere spellingsvarianten), Diesel, Senna, Lady en Spike écht mijn neus uit. Persoonlijk hou ik van unieke, bijzondere namen waar je zelden van hebt gehoord.

    Maar uiteraard moet je een naam uitkiezen die jij mooi vind. Daar je graag een korte naam wilt: https://www.hondennamen.nu/suggesties/korte-honden-namen/


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Oh die van mij heet Sherlock *wbw*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dreadful schreef:
    Ik ben erg lastig wat betreft namen en vind veel namen ordinair. Zeker daar ik op een hondenschool werk, komen namen als Max, Luna, Bobby, Luca (en alle andere spellingsvarianten), Diesel, Senna, Lady en Spike écht mijn neus uit. Persoonlijk hou ik van unieke, bijzondere namen waar je zelden van hebt gehoord.

    Maar uiteraard moet je een naam uitkiezen die jij mooi vind. Daar je graag een korte naam wilt: https://www.hondennamen.nu/suggesties/korte-honden-namen/

    Dat ben ik helemaal met je eens! Maar een naam moet voor de hond wel begrijpelijk zijn. En die site heb ik inderdaad al gezien! Daar stonden ook leuke tussen.

    Sherlock is ook leuk, maar niet voor een Boomer, haha.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 19:38 ]


    oi, suzy