• Dat was vandaag bij ons op school en het was wel grappig. :3

    Het tweede lesuur moesten we naar het forum. Aan de ingang stond er een jongen in smoking en met een grote bril op, die liet de mensen binnen en vroeg heel de tijd: "Scherpe voorwerpen bij?" Als je binnenkwam stond er zo'n jongen iemand te fouilleren. Dan stond er een weg afgebakend door jongens in smoking met een pilotenbril op die heel stijf stonden en voor zich uit keken.

    Dan kwam je in de turnzaal zelf. Het was er donker en er stond luide fuifmuziek op. Vooraan hingen er zo schuin tegen een opstelling drie keer twee neonlampen die heel de tijd van kleur veranderde (blauw en rood). Er stonden allemaal hekken als afbakening. Het was precies een discotheek ofzo, echt cool. (krul)

    Toen iedereen binnen was, begon de show. Het was een awardshow. De eerste award ging om de beste film; een horror, een actie en nog iets anders. Bij die horror ging mevrouw De Brabander elke keer een lokaal binnen en daar waren dan zombies of whatever. Ze rende dan naar buiten en dan begonnen die ineens op Thriller te dansen. Dan werd De Brabander wakker en zag ze gewoon, normale leerlingen. Maar elke keer als ze met haar ogen knipperde, waren ze terug zombies. :'D

    Bij de actiefilm waren er een paar leerkrachten en die gingen dan een race doen met hun koffertje. Dat was wel grappig gedaan.

    Dan was er de beste comeback, dat waren gewoon wat dansjes.

    Er volgde toen een filmpje waar de leerkrachten antwoordde op vragen. Dat was geknipt en geplakt, wat een grappig resultaat leverde. Zo vroegen ze aan meneer Verlinden of het gerucht waar is dat hij zijn leerlingen playt, waarop hij "Ja" zei. Aan de oudste leerkracht van het school: "Hoe oud bent u?" "81!" Aan een leerkracht met nogal een lange staart: "Hoe lang is uw staart?" "9 km." Diezelfde leerkracht heeft een relatie met een andere leerkracht van school. Ze vroegen: "Zou u het erg vinden als mevrouw Sykora (zijn vrouw) met meneer Van Hasselt zou kussen tijdens de koorrepetitie?" "Ja, maar gewoon omdat het iets is dat je niet doet. Dat doe je niet. Maar ik zou er niet gekwetst door zijn." Aan een andere leerkracht vroegen ze of hij blij was dat de oude directeur vorig jaar op pensioen is gegaan, stond daar zo in beeld: "*enthousiast* Ja, zeer, zeer." En nog van die grappig dingen.

    Dan was er nog een award voor beste nieuwkomer. De nieuwe directeur tegen de pedagogisch directeur, een wedstrijdje lenigheid of hoe je het ook kunt noemen. De nieuwe was super lenig, dat was echt zot hoe goed hij kon turnen. En die andere was echt zo grappig, als hij een radslag probeerde, zakte hij zo helemaal ineen. :'D

    Dan was er een boer, zijn naam weet ik niet meer. Die praatte met zo'n boerenaccent. "Vandaag verjaart ons Jozetje, en ons Jozetje is mijn beste vriendin, voor haar verjaardag heb ik een citytrip naar *gemeente school* georganiseerd." Hij kwam dan met dat schaap bij de parfumerie, klerenwinkel, kapper en op het einde bij de slager. Maar omdat dat schaap nog leefde, kon hij daar niks mee doen. En dan was dat zo: "Oh, Jozetje, ik heb u toch liever dan mijn geld." enzo, dat was wel grappig, maar niet geweldig ofzo. :')

    Tussendoor waren er ook nog reclamefilmpjes die soms wel grappig waren.

    En dan waren er nog dingen, maar die waren niet zo interessant.

    Eerlijk gezegd vond ik het wat tegenvallen van humor, maar het was wel leuk. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Leuk, wij mochten daar nog niet naar gaan kijken toen wij in het eerste middelbaar zaten. Dat mag pas vanaf het vierde of het vijfde bij ons. Ik weet het eigenlijk niet. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Leuk, wij mochten daar nog niet naar gaan kijken toen wij in het eerste middelbaar zaten. Dat mag pas vanaf het vierde of het vijfde bij ons. Ik weet het eigenlijk niet. xd
    Wow, hoe dom is dat wel niet. ;o


    Only losers can act the way you do

    Omg, dat is zo cool ;o
    Bij ons is dat enkel voor 5 en 6, al is er 's ochtends voor de lessen beginnen wel een optreden van een bandje 6e jaars voor heel de school. Maar dit jaar trok dat echt op niet (:
    Zelfs opde 100 dagenfuif 's avonds mogen wij van het 4e niet binnen...

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 20:46 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik wou dat ze dat bij ons op school deden D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik weet iets dommer



    bij ons op school doen ze dat niet


    Change, the only good thing in this world.

    Hihi, ik heb dees jaar mijn chrysostemos mogen vieren :Y) En wij hadden ook awardshows ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat klinkt echt veet. Ik wou dat wij dat hadden op onze school ;o

    Wij hadden het vorige week. En de 6de jaars moeten dan een papier inleveren met wat ze gaan doen zodat de directeur natuurlijk alle leuke dingen er uit haalt >.<
    De banken van mijn lokaal, waar ik het eerste uur zat, hadden ze even aan de trappen vast gebonden, zodat je 1 bijna niet meer door kon en 2 dat we een ander lokaal moesten zoeken. Die van Biologie: 'Mannekes als jullie in het 6de zitten doe iets origineel, dat doen ze al elk jaar. En elk jaar met de banken van mijn klas.' En toen zuchte ze xD
    Maar echt we kunnen niks doen. Ze hebben twee blikken laten af gaan waar zo'n kleurrook in zat, onze kleren stonken wel en de vuilbakken hadden ze allemaal aan elkaar gebonden. Maar voor de rest kan je bij ons op school echt niet doen, volgens mij hebben de leerkrachten zelfs schrik van Chrysostemos.
    Een paar jaar geleden zijn de leerlingen van een andere school, 300 meter van onze school, naar onze school gekomen om er de boel op stelten te zetten want wij mochten dat niet xD

    EDIT:
    De 6de jaars gaan elk jaar de dag voor Chrysostemos 's avonds een nachtje door doen in Leuven. Of nu ja niet allemaal maar toch veel

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 21:01 ]


    Live life limitless.

    Ferox schreef:
    (...)Wow, hoe dom is dat wel niet. ;o

    Heel dom. --"


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wat is dat? (cat)
    Is dat een examenstunt ofzo?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Wat is dat? (cat)
    Is dat een examenstunt ofzo?

    Neen. Dat zijn laatstejaars die hun laatste (100 - 50) dagen school vieren.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    de laatstejaars hadden het enkele weken geleden. Was écht fantastisch. Ze versierde de gangen, hadden fluitjes waar ze telkens op bliezen en ze trapten de deuren altijd binnen van een lokaal en kwamen er dan lawaai en rommel maken. En diezelfde dag gingen alle laatstejaars naar de verzus en de volgende dag naar Nederland, nog meer fuiven.. Ik moet nog maar een paar jaartjes wachteeeen. x'd


    All this dampness is damp.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Neen. Dat zijn laatstejaars die hun laatste (100 - 50) dagen school vieren.


    Ah, dat klinkt wel als een examenstunt zoals ze dat bij ons vieren. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Wat is dat? (cat)
    Is dat een examenstunt ofzo?
    Nee, dat zijn de laatstejaars die hun laatste 100 dagen school vieren.


    Only losers can act the way you do