• kleine mooie tattoo op mijn pols, maar het mag niet van mijn ouders. -.-

    Dus ik ga hem misschien als het lukt, stiekem zetten met een vriend. Maar als je 16 bent, heb je toch geen toestemming nodig of handtekening van je ouders? :x

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 21:35 ]


    You can run but not hide

    Volgens mij voor een tattoo wel ;x


    -

    Ik vind tattoos en piercings laten zetten, je lichaam verpesten is. Maar dat is mijn mening, dus ik zou naar je ouders luisteren, misschien krijg je er wel spijt van.


    Only losers can act the way you do

    Jawel. Pas vanaf 18 mag je een laten zetten zonder toestemming.
    -Denk ik-

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 21:38 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    met een tattoo wel ja :)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik heb geen idee. Ik wil ook graag een tattoo op mijn schouderblad :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Voor een tattoo wel dacht ik..


    Some people make the world special just by being in it

    Tattoo is volgens mij vanaf 18 pas zonder toestemming mogelijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk niet dat dat mag hoor, dat is enkel voor piercings (njah, toch voor extra gaatjes in je oor). Ik denk dat je enkel mag als je 18 bent.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Volgens mij mag het vanaf 16 :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Cassidy schreef:
    Tattoo is volgens mij vanaf 18 pas zonder toestemming mogelijk.


    your eyes are like stars in the night.

    Jawel.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Voor een tattoo heb je officiëel gezien, volgens de wet, toestemming van je ouder/verzorger/voogd nodig tot je 18 bent. Maar als ik jou was zou ik niet zomaar een tattoo nemen omdat je 'het leukt vind' het klinkt heel cliché wat ik nu ga zeggen, maar hier moet je echt goed over na denken hoor. EN ja dat zegt iemand die 3 tattoo's heeft maar ik dacht er wel bijna 6 jaar over na voor ik ze nam. Ze gaan nooit meer weg, weghalen gaat, maar je zult vooraltijd met een smerig litteken rond lopen.

    En stiekem, doe dat alsjeblieft niet. Je ouders zijn niet voor niets je ouders, en ze zeggen niet voor niets nee. Wat zijn 2 jaartjes nou.. Als ik jou was zou ik nog even wachten. Over twee jaar denken of je het nog steeds wilt, en zo ja dan kun je dat dan nog altijd laten zetten.

    Oké sorry voor mijn gesanik, maar ik hoop echt dat je geen beslissing neemt waar je straks over enkele misschien tientallen jaren enorm veel spijt van zult krijgen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Cassidy schreef:
    Tattoo is volgens mij vanaf 18 pas zonder toestemming mogelijk.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Je moet 18 zijn om zonder toestemming een tattoo laat zetten mijn vader moest ook mee toen ik mijn eerste liet zetten-en toen was ik 16- ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Genius schreef:
    Volgens mij voor een tattoo wel ;x


    Happiness hit her like a train on a track