• http://weblog.roelonline.net/archives/001016.php


    Dus wat zou jij doen.. een massa verkrachtig of een litteken op je gezicht?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik snap uberhaupt niet waarom je hier over kan twijfelen, neem dat litteken gewoon.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Messias schreef:
    Ik snap uberhaupt niet waarom je hier over kan twijfelen, neem dat litteken gewoon.
    Nee. Want dat gebeurd mij niet meer. Dus ik kies voor geen van beide.


    Wie du mir, so ich dir.

    Je bent wel lekker zelfverzekerd Kirsten =3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik denk dat je dat van te voren niet kan kiezen. Dat doe je op het moment zelf.


    it's so empty living behind these castle walls

    Messneden in je mondhoeken? Wtf, dat doet #@^% pijn.
    Dan maar de verkrachting. Daar kom je wel weer bovenop met behulp van psygiatrie.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Waarschijnlijk gaan mensen me nu gek noemen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    Messneden in je mondhoeken? Wtf, dat doet #@^% pijn.
    Dan maar de verkrachting. Daar kom je wel weer bovenop met behulp van psygiatrie.
    Nöh hoeft niet. 9 van de 10 mensen zijn getraumitiseerd tot het einde van hun leven.


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Nöh hoeft niet. 9 van de 10 mensen zijn getraumitiseerd tot het einde van hun leven.

    Oh, wow. Dat is veel. Maar ik denk toch nog steeds dat ik dan verkrachting zou kiezen, want ik kan niet tegen bloed, scherpe dingen etc.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Cacharel schreef:
    Je moet je niet vergissen in het feit dat je elke keer als je je gezicht ziet, en dat litteken dan ook, je er weer aan herinnerd wordt. Zelfs met make-up. Maar een verkrachtig maakt je ook kapot, alleen zie je dat niet. Pfuh, ik hoop dat ik nooit die keuze voor gesteld krijg!


    Happiness hit her like a train on a track

    Yagami schreef:
    litteken, die kun je misschien nog camoufleren? ö


    I wish that I could say `we're forever together baby´

    Eh, duh? Een litteken? Ja dat is voor mij een duh. Ik geef echt niet om schoonheid. Zeker niet als er zoiets tegenover staat.


    Life is hard and then we die

    Gah, als het moment daar is ga je denk ik alleen nog maar liggen schreeuwen zodat ze het beide doen ;d


    Don't be a drag, just be a queen.

    Litteken.
    Maar dit bericht is zooooo oud.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 20:30 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    MrsHangover schreef:
    Het verhaal is zowieso bullshit. En ik zou geen littekens in mijn gezicht krijgen. Ik zou er waarschijnlijk zo tegenin gaan dat ze de benen nemen of me neer steken :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Litteken. Namelijk als je later genoeg geld hebt kan je hem laten weghalen. of zelfs nu al als je het geld hebt. die verkrachting blijft je achtervolgen hoe goed je therapeut ook is.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.