• http://weblog.roelonline.net/archives/001016.php


    Dus wat zou jij doen.. een massa verkrachtig of een litteken op je gezicht?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    litteken
    ik heb sowieso twee littekens op mijn gezicht ,dus dat maakt me niet uit


    Why don't you break my heart

    Yagami schreef:
    litteken, die kun je misschien nog camoufleren? ö

    Ik heb zelf een litteken (maar dan niet in mijn gezicht) en diepe littekens zijn wit en echt niet te camoufleren. Het enige wat je ertegen kan doen is zo weinig mogelijk in de zon lopen zodat het verschil tussen het litteken en je huidskleur zo klein mogelijk is.
    Maar, toch zou ik het litteken kiezen.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Yagami schreef:
    litteken, die kun je misschien nog camoufleren? ö

    Ik heb dat eens nagevraagd aan m'n leerkracht Nederlands en dat is allemaal niet waar.


    I found myself in Wonderland.

    Maar ik zou niet weten voor wat ik zou kiezen ik denk litteken.


    I found myself in Wonderland.

    hmm..
    dan kies ik voor massa verkrachting :')

    Litteken,
    dat heb ik toch al op mijn gezicht omdat ik daar ooit genaaid ben.

    Massa verkrachting.
    Wat je nou ook kiest, het is allebei erg, en je wordt aan allebei steeds herinnerd. Maar dan heb ik liever nog een fatsoenlijk gezicht, zodat ik in de spiegel kan kijken en niet elke keer in huilen uitbarst (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Doet me een beetje denken aan "The Joker" met zijn zieke glimlach.
    Maar ik denk dat ik dan voor die verkrachting zou gaan. Niet iedereen hoeft te weten wat er met je is gebeurd en ik zou er zelf ook niet elke keer als ik in de spiegel kijk aan herinnerd willen worden.


    I clicked my heels and wished for you.

    Cassidy schreef:
    Massa verkrachting.
    Wat je nou ook kiest, het is allebei erg, en je wordt aan allebei steeds herinnerd. Maar dan heb ik liever nog een fatsoenlijk gezicht, zodat ik in de spiegel kan kijken en niet elke keer in huilen uitbarst (:


    Je weet niet eens hoe het voelt om verkracht te worden joh!
    Dat is echt vreselijk. Het blijft je achterna zitten, je leven lang. Over die littekens kom je ooit wel heen. Over verkrachting niet.
    Ik zou voor de eeuwige glimlach gaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Liever massa verkrachting

    Want als ze je dan een stomp in je maag geven scheurt het bovenste gedeelte van je hoofd er af :S

    Conspiracy schreef:
    Litteken fer sure. Zoiets kan je laten weglaseren en oké, er kunnen resten van overblijven, maar van een massa verkrachting houd je innerlijke littekens over en dat is duizend keer erger dan een litteken op je huid ; ik heb btw een litteken en de dokter zei dat ze dat kunnen weglaseren, dus litteken.


    None but ourselves can free our minds.

    Het zijn beide littekens voor het leven, maar dat litteken kan iedereen zien, en iedereen zal je altijd vragen hoe je eraan komt, dus eigenlijk weet ik niet of ik de eeuwige glimlach wel zou willen =s

    ik heb liever een litteken op mijn gezicht dan een psychisch litteken.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Dat verhaal is toch fake?
    Maar oké, ik zou dan voor het litteken gaan. Nou ja, niet echt gáán maar je snapt wat ik bedoel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?