• http://weblog.roelonline.net/archives/001016.php


    Dus wat zou jij doen.. een massa verkrachtig of een litteken op je gezicht?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    MrsHangover schreef:
    Het verhaal is zowieso bullshit. En ik zou geen littekens in mijn gezicht krijgen. Ik zou er waarschijnlijk zo tegenin gaan dat ze de benen nemen of me neer steken :'D


    Zou ik ook doen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    lullverhaal man!
    en geen van beide, ik zou gwn heel hard wegrennen en ergens aanbellen en dan 112 bellen.


    I live in myn own Cinderella story .

    Ligt het nou aan mij, of praat iedereen hier alsof een litteken niet zo erg is? Geloof me, dat is het wél ! Mijn rug is van boven tot onder helemaal open gesneden, en dat is nu meer dan een jaar geleden, en nog steeds mag niemand ook maar in de búúrt van me litteken komen, te pijnlijk. Dan kun je wel zeggen dat het zo is omdat die heel groot is, maar ik heb ook een kleinere op me zij, en die doet ook nog bijna net zo veel pijn. :X


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    MrsHangover schreef:
    Het verhaal is zowieso bullshit. En ik zou geen littekens in mijn gezicht krijgen. Ik zou er waarschijnlijk zo tegenin gaan dat ze de benen nemen of me neer steken :'D


    Hahah, ja, dat verhaal gaat al jaren, zelfs toen mijn moeder klein was.
    Ik heb geen ideee wat ik zou kiezen btw.


    Your make-up is terrible

    Een jongen heeft mij hier een keertje bang mee gemaakt...
    Niet dat hij het bij mij zou gaan doen maar hij zei ;
    De smileybende loopt op half 10 hier rond en blabla.

    Ik was zo bang dat ik 2maanden naar school alleen maar binnen heb gezeten.

    Maar back to the point ;

    Ik zou voor geenvan beide kiezen.

    Want aan alle twee hou je er vast een trauma aan over.
    Maar áls ik die vraag voor mijn kiezen kreeg zou ik ; litteken zeggen.
    Maar eigelijk wil ik het geen van beide :|


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Yagami schreef:
    litteken, die kun je misschien nog camoufleren? ö

    Die niet,die is van oor tot oor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Pff ik zou het echt niet weten ..


    -

    dat verhaal ofer die eeuwige glimlach, vertelde ze een paar jaar gelede op de camping tegen mij, naadat er die dag een meisje was verkracht op de rotsen.
    ik vond het zo eng!
    Ik zou op dit moment niet weten wat ik zou kiezen.
    En als je nu die keuzen maakt, je weet niet wat je doet op het moment dat je egt voor die keuze staat.

    En zoon Eeuwige glimlach kan je neit verbergen zoals veel mensen hier beweren.
    ze smeren er zoud op zodat het open blijft., dus wanneer je het gaat proberen te bedken, gaat hij meteen weer open.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou voor het litteken gaan, maar als het van die smileyding is, met dat lachje.
    Dat ze het in je gezicht snijden en dan zout erover doen, dat wil ik dan niet? o.o


    Smiling but close to tears.

    Ik héb een litteken op mn hoofd dus dat maar haha.


    when words fail, music speaks.

    Ik heb het verhaal heel anders gehoord toen. Maar er zijn dan ook verschillende varianten op.
    Ik had toen gehoord dat ze alleen een klein sneetje in je mondhoeken maken en je je dan vervolgens laten lachen, waardoor het openscheurt.
    Maar ik weet niet wat ik zou kiezen.
    Je beslissing op voorhand is altijd anders dan op 't moment zelf.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Lol


    No growth of the heart is ever a waste