• Nou, ik had laatst zo economie 2 -dat is 1 uurtje in de week toegepaste economie ofzoiets-. En dat is echt zo'n les waarbij je niets hoeft te doen, en dus gewoon driekwartier gaat zitten praten. En die leraar gaat gewoon rustig meedoen.
    Maargoed, we waren een beetje melig bezig met handje klap, en op de een of andere manier kwamen we op het idee vage trucjes met onze armen te gaan doen. En toen ging ik met mijn pink knakken, de hele tijd achter elkaar enzo.
    Maargoed toen zei die leraar dus: 'HA! Als iemand zijn elleboog kan likken, mag die weg. Dat is gewoon onmogelijk!'
    En Leonie, die achter mij zit, die kon dat dus. Die ging daar even lekker onder die les aan haar elleboog zitten likken. En toen mocht ze dus weg, en die leraar kreeg vet een rood hoofd, haha (krul)

    Kunnen jullie vreemde dingen met je armen/voeten/andere lichaamsdelen? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    M'n neus en tenen likken. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 23:03 ]

    Ik kan mijn benen in mijn nek leggen, en dus ook mijn tenen likken.x) en als ik in kleermakerszit zit, helemaal voorover gaan liggen, zo slaap ik meestal ook x)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 23:07 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik kan met mijn tong aan het tipje van mijn neus _O_ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik kan de kootjes van mijn vingers een klein beetje in de andere richting plooien en zo zombie handen creëeren. Gek hé.

    Mijn wijsvinger heel erg snel van links naar rechts bewegen. Ik vind het niet raar, maar mijn ma wel. En niemand die ik ken kan het xD
    En mijn pols kan ik laten kraken als ik er mee draai, maar dat komt omdat ik geen goede gewrichten heb


    Live life limitless.

    Trillen met m'n ogen en eh ik heb flexibele vingers.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Door mijn been omhoog te gooien mijn knie rechts laten zitten x'D
    Het deed wel pijn.

    Crush schreef:
    Ik kan hélémaal niks.
    Iedereen die ik ken, kan zon gootje maken met z'n tong, weetjewel.
    Maar ik kan dat géwoon niet.
    En ik ging een keer heel droog m'n elleboog proberen te likken, maar het lukte niet. :3

    Zaitsev schreef:
    Ik kan met m'n ogen trillen. Daar is een naam voor.. Nos nog wat. Iemand opende daar eens een topic over :']


    dat kan ik ook :]

    ik kan de bovenste knokkeltjes van mn vingers buigen(dus het eerste onder je nagel) , zonder de rest van m'n vingers te buigen :]

    Ik kan mijn vingers raar buigen, en een rolletje met mijn tong maken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Whahaha :')
    Nja ik kan mn ene mondhoek omhoog trekken maar dat is niet raar, en ik kan mn de teen naast mn grote teen erboven leggen Ö

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 10:53 ]


    I don't need words to feel those lips.

    Ik kan mijn heupen uit de kom gooien.


    Your make-up is terrible

    Ik kan mijn tenen in mijn mond doen...
    Geleerd van...Hou je vast ..mijn oma(cat)

    Ik mis der echt...

    Maar goed verder kan ik niks ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Zaitsev schreef:
    Ik kan met m'n ogen trillen. Daar is een naam voor.. Nos nog wat. Iemand opende daar eens een topic over :']