• Ja iedereen in mijn omgeving is verliefd haha. Mijn bf vind een fucking lelijke jongen leuk en hij is dik kansloos -vind ik- en mijn andere bf vind die gast ook leuk. De helft van mijn msnlijst heeft wel verkering en alles.
    Haha ik ben ook niet snel verliefd eerder vind ik iemand gewoon knap. Ik heb niet echt gevoelens voor die gene. Jonge wie geeft mij een stukje van haar verliefdheid? (krul)

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2010 - 18:23 ]


    when words fail, music speaks.

    soms wel soms niet maar je mag niks hebben(cat)


    ailoveejoee.

    Ik zal het je geven zodra ik het zelf heb.
    -Slaakt een zucht-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben nog nooit echt verliefd geweest,
    wel dat ik iemand erg knap vind of aardig, maar verliefdheid heb ik nooit echt gevoeld.


    hoi, jij bent leuk.

    Sentiment schreef:
    Ik ben niet verlieft, dus ik kan je geen stukje geven. Sorry.


    Smiling but close to tears.

    Ik word zelden verliefd, eigenlijk is dit de eerste keer dat ik verliefd ben, maar als ik verliefd ben klamp ik me eraan vast en zal het lang duren voor ik hem weer zal loslaten.Ik zit nu ook in de put, omdat hij zo onbereikbaar is.Héhé, typisch iets voor mij.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 19:40 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    aahaha van mij krijg je ook niks, iedereen beetje helpt om het nog langer te laten duren :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cacharel schreef:
    Ik ben heel snel verliefd, op jongens die ik niet eens ken, naja verliefdheid kan je het niet echt noemen, maar ik ben nu echt echt verliefd. :9~ Je mag wel een beetje lenen. =3

    Ik heb dat ook. Ik ben altijd verliefd op jongens waar ik niet eens mee heb gesproken. x'd
    Veel succes, trouwens ;d

    En aan Windfall kan ik helaas niets geven, want ik ben niet verliefd op 't moment. ;3


    Where there is a sea there are pirates...

    Zaitsev schreef:
    Ik zal het je geven zodra ik het zelf heb.
    -Slaakt een zucht-


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    dat heb ik altijd, iedereen die ik ken heeft wat vindt iemand leuk, ik ben nog nooit verlieft geweest xD
    Naja ik heb geduld [a]


    The Truth is always merciless

    ik ben ook heeeeeel erg verliefd want er is een jongen die mij gelukkig maakt:JONAS...:$

    Van mij krijg je niks, ik vind het een heerlijk gevoel en wil het niet minder voelen :'D


    -

    Hihi, k geef niets van mijn verliefdheid af hoor ^^.
    Khou te veel van mijn vriend dat ik hem niet kan delen. (H)


    Your Butt is Mine!

    Ik geef je niks, want ik geef niks van mijn verliefdheid weg voor mijn lieff :3


    your eyes are like stars in the night.

    Ik dacht dat ik verliefd was, maar dat weet ik nu niet meer zo zeker.

    Dus join the club _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tsja, binnekort valentijnsdag, al dat geklef.

    Ik heb precies hetzelfde met my friends ;)


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!