• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Volledige naam: Paige Emily Dawn.
    Bijnaam: Sommige noemen haar Em, van Emily. Soms ukkie ;']
    Leeftijd: 19
    Karakter: Op het eerste gezicht lijkt ze misschien een stil en lief meisje, in het begin houdt ze zich dan ook best wel stil, maar al gauw zul je erachter komen dat ze een bijdehantje is. Ze is vreselijk koppig, maar weet wanneer ze zich beter rustig kan houden. Ze weet vaak dan ook haar woede wel te beheersen, maar af en toe laat ze de bom ook gewoon ontploffen.
    Uiterlijk: Klik
    Eleanor is klein van stuk met een naar slank neigend postuur. Ze heeft groen/bruine ogen en lange rood/bruine haren die hier en daar krullen. Ze heeft een bleek, porseleinen huidje. :'D
    Taak: Werkt voor Tjerkov.
    Extra 1: Paige woonde vroeger samen met haar beiden ouders, tot haar vader overleed aan een hartstilstand, ze was toen nog maar 10 jaar. Een jaar later ontmoette haar moeder een nieuwe man die al een zoon had uit een vorige relatie, Drake. Haar moeders nieuwe vriend en zijn zoon trokken bij hun in en vormden een nieuw gezin. Paige mocht haar moeders nieuwe vriend en vond het leuk om er een broer bij te hebben. Toen ze 16 was viel The Sphere bij hun binnen, Paige wist zich te verstoppen in een kast en zag hoe haar ouders vermoord werden. Later vonden ze haar en haar broer toch en namen hun mee. Paige verzette zich ruw tegen de moordenaars van haar ouders en vertikte het om zich bij hun aan te sluiten, in tegenstelling tot haar broer. Paige werd gevangen genomen en wordt gebruikt als een soort slaaf, ze heeft de laagste rang en moet bevelen van eidereen opvolgen. Alle rotklusjes zijn dan ook voor haar, ookal zijn er soms ook mensen die haar bevelen een spelletje kaart met ze te doen uit verveling, maar dat komt zeer zelden voor. Aangezien Paige én haar broer Drake beiden op het schip zitten, hebben ze hun geheugens gewist. Althans, hun herinneringen aan elkaar, ze weten dus niet van elkaar dat ze broer en zus zijn.
    Extra 2: The Spehere hebben trouwens bijna al haar bezittingen afgepakt, maar ze heeft nog altijd een kettinkje. Het is een klein zilveren kettinkej met een plaatje met haar naam erop eraan, ze heeft het ooit gekregen van haar ouders en draagt het altijd, maar vaak wel vebrorgen onder haar shirt. Ze heeft ook een mes verstopt op haar kamer, maar wacht op het juiste moment om dat te gebruiken.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 19:41 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Volledige naam: Addison Jess Black
    Bijnaam: Adds
    Leeftijd: 19
    Karakter: Addison is een meisje die al veel heeft meegemaakt en is daarom erg sterk van karakter. Als ze iets gedaan wilt hebben zal ze dat ook laten merken, maar ze zal nooit mensen dwingen om haar te helpen. Ze vertrouwt mensen niet snel en als je één keer een grote fout maakt hoef je geen samenwerking meer met haar te verwachten. Vaak komt ze nogal koppig en bazig over omdat ze altijd al een heel plan in haar hoofd heeft en het ook zo moet gebeuren.
    Foto: Addison Maar dan zonder die tattoo aan haar arm
    Taak: Skypirate C: Moet hier dan ook nog bij wat ze precies doet daarbinnen of niet?
    Extra's: Addison heeft een fotografisch geheugen.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 20:01 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Ik wil wel de dochter van die Jake aanmaken ^^


    Nobody ever said I was sane, my love.



    Volledige naam: James Pariah Falco Menson
    Bijnaam: Falk of iets.
    Leeftijd: 19
    Karakter: James houdt van zichzelf tot het uiterste drijven en is agressief. James is opgeroeid zonder beide ouders (moeder dood en vader altijd weg) en is heel opzichzelf. Verder is ie heel nieuwschierig en voelt ie zichzelf snel aangetrokken tot iemand.
    Taak: Tjerkov's tweede rechterhand en Hyperions rijder- ex-skypirate.
    Extra's: James is de zoon van Jake maar door zijn slechte band met Jamielynn liep hij over naar Tjerkov, en Jake behandelde hem niet als zijn zoon.Zo kan hij alle informatie die ie wist doorgeven. Jake en Jamielynn zijn de enige van zijn familie die nog leven. Hij heeft een drink en wiet-verslaving. En verder houdt ie van uitslapen.

    In een relatie met Ashlee Tjerkov (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 21:47 ]


    We're all mad here.

    Endure schreef:
    Ik ga skypirate meisje maken.

    Iemand die een broer wil maken? :']


    ___________________
    Dit plaatje ga ik gebruiken, denk ik. 8'D
    ___________________

    EnEn. Hoe reizen ze? Met van die schepen en vliegmotoren? Want dan moeten we daar denk even ene logische naam voro verzinnen, in de serie hadden ze er wel altijd een naam voor.. Maar ik ben vergeten hoe dat heette.


    Ze reizen met beide; van mij mag je ze een naam geven - maar ik moet nu snel weg haha!


    We're all mad here.

    Ghaha, ik ga even opzoeken hoe het heet =]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volledige naam: Jamielynn Skye Menson
    Bijnaam: Jamie of Lynn voor vrienden, Skye enkel door Jake
    Leeftijd: Net 20 geworden
    Karakter: Jamie is een redelijk eigenwijs en opvliegend persoontje. Ze kan perfect voor zichzelf zorgen, althans dat dénkt ze. Ze is verschrikkelijk klungelig wat al wel eens problemen veroorzaakt. Sinds haar vader verdwenen is, is ze een zenuwinzinking nabij. Ze vertrouwt niemand meer en is vastbesloten haar vader te vinden. Al kost het haar haar eigen leven.
    Uiterlijk:


    Taak: Ze helpt Jake bij de S.P.O. al sinds ze tien is. Skypirate
    Extra's: Ze was twee maanden oud toen Jake haar vond in een mandje op één van de verlaten rondzwevende stukken aarde. Hij heeft haar altijd opgevoed alsof ze zijn eigen dochter was.
    Jamie heeft een grondige hekel aan de zoon van Jake, James. Ze kan hem niet luchten en zou hem liever van een klif duwen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 11:08 ]


    Nobody ever said I was sane, my love.

    JamieLynn = cool.
    En ik heb mijn plannen compleet veranderd :'D
    Het wordt iemand die voor Tjerkov werkt, maar niet vrijwillig [: Ze komt of vanavond laat of morgenmiddag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil anders ook wel een Tjerkov persoontje maken ^^


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Dat is aan Robbert x] Maar denk wel dat 't mag. Ik zoek nog steeds plaatje voor mijn personage, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik bedoel, iemand die voor hem werkt. Like, zijn evil rechterhand fzo xD


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Oh, op die fiets. (ik schreef het met een V o_O)
    Haha, dat is echt grappig. Evil mensen spelen :X
    Maar ik faal erin :Y) Jij kan het wel proberen.
    Lijkt mij wel leuk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volledige naam: Catheryn Cassady Knight {Spreek je uit als Kètherin, nadruk op de h, 'i' uitspreken zoals bij 'ik' niet zoals 'ie')
    Bijnaam: Cathy (Spreek je uit als Kèthy, nadruk op de h en de 'ie' als één geheelm kort uitspreken, niet als Kéétie)
    Leeftijd: 17
    Karakter: Cathy is een jong, ontdeugend meisje, altijd opzoek naar de grens, om er overheen te gaan. Haar 'motto' is, dat je álles eens uitgeprobeerd moet hebben. Ze hangt meestal met oudere mensen rond, en gedraagt zich daar naar. Ze rookt, maar is op bijzondere wijze niet verslaafd. Ook drinkt ze af en toe sterke drank, waar ze zeer goed tegen kan en een joint gaat er bij haar ook wel in. Cathy heeft veel meegemaakt, haar ouders zijn overleden toen ze 13 was, dat heeft haar sterk en zelfstandig gemaakt. Cathy wil voor zichzelf altijd de beste zijn en heeft moeite me nieuwelingen te accepteren. Zelf zit ze nog maar twee jaar bij de SkyPirate, maar al vanaf de eerste maand kon ze zich er helemaal in vinden. Ze is altijd de laatste die de belangerijke dingen te horen krijg, wat haar soms frustreerd. Cathy heeft een speciaal verleden, nog niet zo lang gelden leed ze aan een zware vorm van Boulmia, dat is inmiddels geminderd, maar nog steeds spuugt ze soms dingen uit. Ze heeft veel meegemaakt, wat haar ouder laat gedragen. Ook is ze erg dominant, en houdt van macht, zowel over zichzelf als over anderen. Maar ondanks alles, is ze nog altijd roekeloos.
    Uiterlijk:


    Taak: SkyPirate

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 19:56 ]


    Let it come and let it be

    haha, haast niemand maakt jongens aan bij RPG's :Y) (Ik ook niet, daar faal ik in aangezien ik vanuit ik-perspectief schrijf).


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volledige naam: Alessandrio Hector
    Bijnaam: Less of Sandro
    Leeftijd: 24
    Karakter: Is héél trouw aan Tjerkov, die hem ooit van de dood gered heeft. Hij heeft ook nogal losse handjes, vooral tegenover Skypirates. Op zich is hij wel oké, maar als Tjerkov zegt 'Spring' dan gebeurt dat ook. Hij heeft maar één keer getwijfeld aan Tjerkov en dat was toen zijn moeder stierf. Dat was snel verholpen door de Skypirates de schuld te geven. Sindsdien haat hij ze nog harder dan daarvoor. Hij is de beste piloot van Tjerkov's bende en is ook niet bang om daarmee te pronken.
    Uiterlijk:


    Taak: Hoofdpiloot bij Tjerkov
    Extra's: Enkel Tjerkov weet dat hij een zus heeft die een Skypirate is. Zijn moeder heeft het de baby toen ze twee maanden oud was te vondeling gelegd. Jawel, Alessandrio is de broer van Jamielynn.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 11:26 ]


    Nobody ever said I was sane, my love.