• okè dit word ingewikkeld^^

    Mijn beste vriendin M. was op reis naar spanje en het vriendje
    van mijn andere vriendin C. was daar ook. en hier komt het probleem
    M.heeft het vriendje van C. zien zoenen met andere meisjes ='O
    en C. weet hier niets van
    terwijl ze al 7 maanden een koppel zijn...

    M. geeft trouwens foto's getrokken dus er is zeker bewijs dat hij haar bedrogen heeft.

    Ik vind dat C. het moet weten maar haar vriendje gaat het haar zeker niet vertellen..
    en ik weet dus niet of ik het haar moet vertellen want ik wil haar hart niet breken ='(

    Kunnen jullie mij een beetje raad geven?

    uhm ik heb altijd zoiets van eerlijkheid duurt het langst. Misschien kun je eerst met die vriend van haar praten??


    Why don't you break my heart

    uwhh.. ik zou het haar gewoon vertellen .. ze zal er vroeg of laat tog wel achterkome denk ik


    We can only learn to love by loving.

    Oei :'O
    Das inderdaad niet zo fijn. Ik zou het wel vertellen aan die vriendin, als een jongen haar bedriegt verdient ze hem niet. Ze zal wel gekwetst zijn, maar misschien is dit wel beter als het gewoon verzwijgen niet? Of misschien kan je nog even afwachten om te kijken of hij het zelf zegt, doet hij dit niet, het zelf zeggen. :'S


    Tanya is de beste.

    uhm ik heb altijd zoiets van eerlijkheid duurt het langst. Misschien kun je eerst met die vriend van haar praten??
    Heb ik al gedaan en hij vind dat ik moet zwijgen =s

    euhmik denk dat je gewoon eerlijk moet zij tegen over je vriendin en ik snap dat je haar hart niet wilt breken maar eerlijk zijn is vaak het beste.

    k hoop dat je hier wat aan hebt
    x


    http://dwergiie.blogspot.com/

    (...) Heb ik al gedaan en hij vind dat ik moet zwijgen =s

    Hmm dan zou ik het gewoon voorzichtig vertellen aan je vriendin. Ik vind dat ze zoiets wel zou moeten weten. Ik heb altijd wel zoiets dat: ik zou het wel willen horen van mijn vriendinnen.


    Why don't you break my heart

    Vertellen, miss is ze in het begin boos, maar ik denk dat ze toch liever heeft dat jij het haar nu verteld, dan dat hij het doet over weetikhethoelang.


    Sweet dreams will come true.

    Okè er zit niets op om het haar zelf te vertellen alleen ik ga nog een dagje wachten..Mss verteld haar vriendje het wel maar daar twijfel ik sterk aan!

    Okè er zit niets op om het haar zelf te vertellen alleen ik ga nog een dagje wachten..Mss verteld haar vriendje het wel maar daar twijfel ik sterk aan!

    Succes ermee!


    Why don't you break my heart

    (...)
    Succes ermee!
    Dankje! Ik zal het nodig hebben =)

    Okè er zit niets op om het haar zelf te vertellen alleen ik ga nog een dagje wachten..Mss verteld haar vriendje het wel maar daar twijfel ik sterk aan!

    Volgens mij is dat het beste.
    Good luck, Fredje <33


    Tanya is de beste.

    (...)
    Volgens mij is dat het beste.
    Good luck, Fredje <33
    Thanks Charel^^ <3