• Naar de supermarkt. Maar ik moet wel, want ik ben nog anderhalve week alleen thuis en het eten komt niet vanzelf binnen wandelen.
    Pff, ik ben zo lui geworden deze vakantie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lol, ik ook ^^
    Ik zit nu met taart te lunchen omdat ik geen zin had om brood te ontdooien en te smeren c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Hahah hetzelfde! Mijn moeder verplicht me om te kuisen en te koken want anders zou ik ook helemaal niks doen en hele dag op de pc zitten :p

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 14:13 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    SpringRose schreef:
    Lol, ik ook ^^
    Ik zit nu met taart te lunchen omdat ik geen zin had om brood te ontdooien en te smeren c:

    Omg ja ik zit dus met ijs te lunchen c: Wij zijn echt erg haha


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil niet gaan werken binnen een halfuur, zucht.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    haha Iknow the feeling! En ik ga naar uni in september dus dat gaat echt een ramp worden sinds ik dan alleen woon ha


    The soul needs autumn.

    Ik wil niet van de pc komen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Ik wil niet van de pc komen.


    haha, herkenbaar


    Aan niets denken is ook denken.

    ik luch niet omdat ik te lui ben om naar de koelkast te lopen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Er is een begin ik ben een boodschappenlijstje aan het maken. Nu staat er alleen nog maar 2 zakken chips op, maar het is een begin.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oooh, dat is herkenbaar. Ik ben hartstikke lui geworden deze vakantie. Ik heb nog niet eens ontbeten, omdat ik te lui ben om naar de keuken te lopen en brood te smeren. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik moet oko nog boodschappen doen ;c en opruimen. want mijn moeder komt fo vandaag of morgen thuis van haar vakantie en as ze het huis zo ziet vermoord ze me. Maar ik heb ook echt geen zin ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Herkenbaar. Alleen is het bij mij voor werk. Ik moet vanavond na een heerlijke week vrij weer achter de kassa zitten haha.


    Tell me about it, stud.

    Zeer herkenbaar. En ik wilde dat ik alleen thuis was zo lang. Maar helaas.

    Je kunt het volgensmij ook online bestellen. xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Strider schreef:
    Zeer herkenbaar. En ik wilde dat ik alleen thuis was zo lang. Maar helaas.

    Wil je niet, geloof me haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.