• mijn vriendin en ik zijn tot de conclusie gekomen dat onze klas suckt. Bij mij in de klas zitten 4 van die meisjes die altijd aandacht proberen te vragen, vandaag zag ik dat een van hun een antwoordenboekje van bio in haar tas stopte. Nee vind je het gek dat ze zulke slechte cijfers haalt -.- maar dus, verder huppelkutjes en rare gasten en geen lekkere jongens. Ik stoor me dus echt aan bijna alle meisjes uit mijn klas en ik wil een hippere klas :X

    wat vind jij van je klas?


    T O K I O H O T E L < 3

    Mijn klas is cool op een paar na (:


    dream, dare, fly!

    Opzich heb ik een best wel leuke klas ^^ Alleen beetje jammer dat er steeds nieuwe mensen bijkomen.


    -

    Meeste zijn wel leuk, maar je hebt altijd kiddo's die je niet moet...

    Mijn klas is geniaal! :9~
    Op twee meisjes na, die zijn on-sociaal. :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    mijn klas is KAK echt ze keren zich alle maal tegen me en vinden me de kut emo/gothic 0.o


    I'm your biggest night mare

    mijn klas is thaaa bom!! ^^
    Op een paar trutjes na ¬¬
    Maar tegen hun ben ik een bitch :x eigelijk ook alleen maar omdat ze mijn vriendin irriteren en nadoen


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Mijn klas is echt geweldig.
    Op 1 ubernerd en 1 vage wannabe emo na.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Mijn klas is echt superleuk.
    Iedereen gaat normaal met elkaar om enzo.
    Alleen ze zijn soms een beetje sexistisch, maar dat is juist grappig.
    En er worden veel kinderen van geschorst, maar hun zijn cool. o.o


    Smiling but close to tears.

    Ik zit met nog 4 andere kinderen in de klas, de 4 grootste aandachtrekkers/huppels van de school :l

    mijn klas is geweldig_O_

    en hyper^^


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Mijn klas is wel nice eigenlijk. Buiten sommige mensen daar kan ik me aventoe wel aan ergeren.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zit in de beste klas sinds mijn hele schoolcarrière. Echt waar, ik houd van mijn klas.

    mijjn klas is best leuk, alleen zitten er een hele rare gast, waarik altijd zo boos van word, omdat hij zo dom/schraal is xD hij lijkt echt op ene 'kindje' (vanbinne)


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik zou het bij god niet weten, aangezien ik de helft niet eens van naam ken.
    Lang leve de kliekjesmentaliteit!

    Got the sarcasm?


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn klas is GE-WEL-DIG!

    nooit ruzie,altijd leuk,nooit geklooi,altijd lekker rustig,nooit hoeven mensen de gang op of worden ze geschorst en allemaal leuke kinderen in mijn klas!

    oke en nu ff serieus ;

    Heb meestal ruzie en wordt er gescholden,het is altijd kei druk in de klas,er wordt gevochten in onze klas er zitten een paar meisjes bij me in de klas die zó irritant zijn dat je ze iets wil aandoen,jongens die allemaal express marokaans/turks/antiliaans/surinaams praten(du uitschelden,rare dingen zeggen)

    vind je het gek dat ik regelmatig jank in bed:S
    maar gelukkig ga ik over 5 maanden weg van die school(hoera)


    Listen to your heart and your dreams come true ~