• Heey iedereen,
    Ik wil een nieuwe serie gaan maken, maar niet over TH ofzo maar over De film Sweeney Todd!
    Het verhaal is helemaal gebaseerd op de film alleen zeg maar, tussen de regels door, dus er komen wel stukjes uit de film in, maar je hoeft de film er niet voor gezien te hebben en het gaat op een gegeven moment verder, dus zeg maar als er een deel 2 zou komen, hoe die er dan uit zou kunnen zien. En in het als "bestaande" deel,ga ik zeg maar verder op de stukjes in :P

    Nou ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden, is het een goed idee of niet?!?
    nou hier na het gezeur van mij een stukje:

    -Proloog-

    Lief dagboek,
    Het is echt verschrikkelijk, ik voel me ook vreselijk, maar tegelijk ook weer onwijs blij. Vandaag stond er een jongen onder het raam. Hij was zo knap! Maar helaas zag Judge Turpin hem ook, Hij riep de jongen binnen. Ik heb meegeluisterd, de jongen is een zeeman. Meer heb ik niet gehoord. Toen hij klaar was liet hij hem over aan Beadle,
    Hij bracht de jongen naar buiten, via de achterdeur. ik heb geen idee wat hij toen met hem heeft gedaan, maar ik moest snel naar boven, naar m'n kamer. Want ik wist zeker dat Judge Turpin nu naar mij zou komen, om me te straffen. Toen ik net op m'n bed zat stormde hij m'n kamer binnen, maar echt boos leek hij niet. "Johanna! Jij bent van mij! en van niemand anders!!" had hij geschreeuwd. Ik schrok en zei niks, met de tranen in m'n ogen begon ik in mijn dagboek te schrijven, Maar Ik ga maar is slapen, bedankt!
    Weltrusten!
    Liefs, Johanna


    Ik gebruik trouwens gewoon de engelse namen uit de film :P
    Ik hoop dat jullie het leuk vinden!! :D

    xx


    Fight for you're love, cause it worth it

    Niemand?!?


    Fight for you're love, cause it worth it

    ik wou de film gaan kijken , ma ben ni kunne gaan

    wa iki ga hem straxs maken want moet er af

    t is wel een leuk idee?


    everything you imagined, and more...