• Jaja, ik weet gewoon wat er allemaal achter jullie verliefdheid zit ^^
    (bron, P-magazine .. maar dat doet er niet toe)

    Waarom alle tienermeisjes dus vallen voor de jongens van th is heel simpel uit te leggen, de jongens lijken zeer bereikbaar, ze komen uit Duitsland, wat naast de deur ligt, en dat LIJKT al veel bereikbaarder dan Amerikaanse sterren zoals Justine Timberlake, en natuurlijk, kan je ook heel veel info over de jongens vinden op internet, en hoe meer je over de jongens weet, hoe meer je denk te ze gaan kennen, en na een tijd denk je gewoon dat je ze persoonlijk kent, waardoor je DENKT dat je verliefd word, en natuurlijk zullen al deze liefdesverhaaltjes op Quizlet ook wel een rol spelen

    Dit is een mengelmoes van mij en P-magazine ^^

    Sla me nu niet dood ofz, maar als jullie uit jullie 'verliefde' fase zijn, gaan jullie allemaal denken
    'OMG monkeyball had zo hard gelijk'

    Xx

    IDD x'D


    don't Worry...Be gay.

    ach,, je hebt ook gelijk en ik sluit me bij je mening aan:)
    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Totally AGREE!


    Bored.

    Ik snap ut =3


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    en ikben verslaafd aan reacties op men toppics xD zeker als ik er moeite aan heb gedaan ^^

    je kan het pas ECHT verliefd noemen als je die persoon ook persoonlijk kent x] en wij kennen TH niet persoonlijk dus x'D


    don't Worry...Be gay.

    je kan het pas ECHT verliefd noemen als je die persoon ook persoonlijk kent x] en wij kennen TH niet persoonlijk dus x'D

    ik noem nooit iets echte verliefdheid xD ik geloof daar namelijk niet echt in ^^
    maar verliefd op iemand die je niet persoonlijk kent, kan al helemaal niet ^^

    Ik ben verliefd op de Tom Kaulitz, wie ik denk dat hij is. En dat is niet de player zoals iedereen zegt. Misschien in het echt wel, maar niet in mijn gedachten ^^

    Ik ben verliefd op de Tom Kaulitz, wie ik denk dat hij is. En dat is niet de player zoals iedereen zegt. Misschien in het echt wel, maar niet in mijn gedachten ^^

    Je bent dus verliefd op je fantasie, met een prentje ^^

    inderdaad, dat klopt. ^^

    Ik ben niet verliefd, of nouja wel verliefd maar niet op iemand van Tokio Hotel xD
    Maar op één of andere manier ben ik weer wel verliefd maar dan op hun muziek & hun concerten & blablabla xD
    ok ik ben ingewikkeld bezig (A)

    (...)
    Je bent dus verliefd op je fantasie, met een prentje ^^


    jupp x']
    Problemen mee?

    je hebt gelijk...
    je kan gwn niet veliefd worden op iemand die je eigenlijk niet kent... want hoe goed kennen we TH nu?? alleen maar voor de camara/intervieuwa, das toch anders
    simpel gezegd: ik deel je mening_O_


    I am an idiot, I move.

    Tja het is waar xD
    Maar het is zo leuk om op hun te geilen


    death to the one at the end of the serenade.

    Je hebt gelijk, absoluut.

    nja ik weet niet of ik verliefd ben op een van de leden.. maaar ik nou ja laat maar, dat mag ik niet zeggen van hem.


    We need to start feeling our heart <3