• All time low was gisteren zó geweldig. En ik sta dus op de foto met Laurens -volgens mij- en Hubregt van destine. En ook nog met Rian en Jack van All time low :9~ -die foto's zet ik binnenkort even online ofzo xd-
    Ik stond dus op het balkon en heb ook nog een shirt gekocht. En dat wou ik even vertellen, want ik ben echt zó blij nu :'D

    Hier staan mn foto's :9~

    Dus om het even nuttig te houden, zijn jullie gisteren/eergisteren ook bij All time low geweest? :')

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 19:37 ]

    xSKITT schreef:
    Nee, ik ben niet gegaan. Maar coowl dat jij dat allemaal hebt meegemaakt!!

    UNCOMMON schreef:
    Helaas niet :'(

    Nee jammer genoeg niet xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik was er, en het was fun 8D al vond ik 23 september een stuk leuker :')
    +ik sta op de foto met Jack + kreeg een knuffel van hem, maar ik stond al van de vorige keer met Rian en Zack op de foto :3
    Alex was btw niet ziek volgens mij, hij liep gewoon langs de bus Amsterdam in :')
    Ik vond het trouwens dom dat ze achter dat hek moesten staan na het concert ;~; vorige keer was dat niet zo.


    There are several things that I have been doing wrong.

    UNCOMMON schreef:
    Helaas niet :'(

    Nostalgia schreef:
    Ik was er, en het was fun 8D al vond ik 23 september een stuk leuker :')
    +ik sta op de foto met Jack + kreeg een knuffel van hem, maar ik stond al van de vorige keer met Rian en Zack op de foto :3
    Alex was btw niet ziek volgens mij, hij liep gewoon langs de bus Amsterdam in :')
    Ik vond het trouwens dom dat ze achter dat hek moesten staan na het concert ;~; vorige keer was dat niet zo.


    Oh, ze zeiden dat hij zich niet goed voelde. Ik zag hem ook al stiekem lopen, haha. En ik vond het idd gemeen van die dranghekken. 't was trouwens ook erg asociaal van die mensen die steeds het podium op klommen, vind ik dan.

    Nee, spijtig ..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Fragile schreef:
    (...)

    Oh, ze zeiden dat hij zich niet goed voelde. Ik zag hem ook al stiekem lopen, haha. En ik vond het idd gemeen van die dranghekken. 't was trouwens ook erg asociaal van die mensen die steeds het podium op klommen, vind ik dan.


    hahah, zeiden ze ook tegen ons :')
    En inderdaad, zo druk was het toen niet eens eigenlijk ;~; en nouja, die mensen gingen gewoon stagediven, ik vond het wel beetje asociaal dat ze die plectrums zomaar pakte :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    En..


    ik zat toen geschiedenis te leren,
    terwijl het in de pauze's stil was zonder jou o.o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Nostalgia schreef:
    (...)

    hahah, zeiden ze ook tegen ons :')
    En inderdaad, zo druk was het toen niet eens eigenlijk ;~; en nouja, die mensen gingen gewoon stagediven, ik vond het wel beetje asociaal dat ze die plectrums zomaar pakte :')


    Jaa, ik vond het behoorlijk asociaal. Ook toen iemand die microfoon mee het publiek in nam -al was dat volgens mij perongeluk xd-. En die beveiliging duwde al die mensen ook steeds weer van het podium af ;o

    JAAA!
    Ik was er ook met een vriendin & nog een meisje! :D
    Het was echt leeuk!

    En Hubregt zei dat ik lief naar hem stond te kijken.(A) En ik sta ook op de foto met hem & ik heb zijn handtekening!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Fragile schreef:
    (...)

    Jaa, ik vond het behoorlijk asociaal. Ook toen iemand die microfoon mee het publiek in nam -al was dat volgens mij perongeluk xd-. En die beveiliging duwde al die mensen ook steeds weer van het podium af ;o


    lol, dat was toch omdat Alex die microfoon standaard het publiek in liet vallen? :') en inderdaad, maar dat is altijd zo :'D Ik vond het wel schattig dat toen zo'n meisje op het podium stond en wilde stagediven, Alex haar ging knuffelen :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    neee O_o


    And all the girls in the front row scream your name.

    Nostalgia schreef:
    (...)

    lol, dat was toch omdat Alex die microfoon standaard het publiek in liet vallen? :') en inderdaad, maar dat is altijd zo :'D Ik vond het wel schattig dat toen zo'n meisje op het podium stond en wilde stagediven, Alex haar ging knuffelen :'D


    Jaa, iets van beide ofzo. Ik vond het eigenlijk best wel grappig. En het was idd heel schattig toen Alex dat meisje knuffelde. Op dat moment had ik ook best wel willen stagediven, al durf ik dat niet haha. Er viel later wel een meisje heel raar het publiek in bij het stagediven ;o

    Fragile schreef:
    (...)

    Jaa, iets van beide ofzo. Ik vond het eigenlijk best wel grappig. En het was idd heel schattig toen Alex dat meisje knuffelde. Op dat moment had ik ook best wel willen stagediven, al durf ik dat niet haha. Er viel later wel een meisje heel raar het publiek in bij het stagediven ;o


    hahah, ja ik ook wel, maar ik ben bang dat ik val ofzo, of dat niemand me opvangt :') en inderdaad, daar stond ik bijna naast ;~; toen dacht ik al helemaal, laat dat stagediven maar zitten :')


    There are several things that I have been doing wrong.