• Ik had vandaag 3 so's van de 5 lessen. Geschiedenis, Nederlands en Biologie. Ik heb ze allemaal verknalt dus :')
    Hebben jullie ook wel eens vet veel so's of pwen op 1 dag? o.o


    when words fail, music speaks.

    ja, of in één week. Arg, ik verknal ze dan echt allemaal D":

    Ja soms ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wij mogen er maximum 3 per dag, maar daar houdt niet echt iemand zich aan. Want ze hebben zogezegd geen tijd om op een andere dag hun test te doen. (cat)


    All was well.

    Vrijdag een SO Natuurkunde, SO Duits en PW wiskunde.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Magnifique schreef:
    Wij mogen er maximum 3 per dag, maar daar houdt niet echt iemand zich aan. Want ze hebben zogezegd geen tijd om op een andere dag hun test te doen. (cat)
    Ja wij ook. Echt he !? Soms geloven ze ons niet als we zeggen dan we er al 3 hebben ofzo echt dom.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Ja wij ook. Echt he !? Soms geloven ze ons niet als we zeggen dan we er al 3 hebben ofzo echt dom.

    Uhu en dan zeggen we; 'We willen u ons agenda wel eens tonen, ze.'Maar dat willen ze niet :')


    All was well.

    Nee. Ik kan maximaal 1 pta op een dag hebben. Heel soms nog een so, maar bijna nooit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    niet meer, maar in de 1ste en in de 2de wel vaak, soms wel 4 ofz..
    maar nu mogen we maar 1 examen op een dag hebben, en die worden aan het begin van het jaar vastgelegt;)


    Never forget the things that make you smile

    Magnifique schreef:
    (...)
    Uhu en dan zeggen we; 'We willen u ons agenda wel eens tonen, ze.'Maar dat willen ze niet :')
    HAha idd. Leraren.. :/


    when words fail, music speaks.

    Ik heb geen So's meer. Alleen hele grote Pw's. Vorige jaren had ik dat wel, best vaak zelfs.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 15:48 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Windfall schreef:
    (...)HAha idd. Leraren.. :/
    (krul)


    All was well.

    Ja, ik had er normaal ook 3 vandaag, al had ik het geluk dat er 1tje is weggevallen.!


    Your Butt is Mine!

    Magnifique schreef:
    Wij mogen er maximum 3 per dag, maar daar houdt niet echt iemand zich aan. Want ze hebben zogezegd geen tijd om op een andere dag hun test te doen. (cat)

    klopt, bij mij ook. maar echt belachelijk, want als wij dr dan wat van zeggen maakt de docent het meteen een deel langer *-*


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Soms


    I need you like a heart needs a beat

    Heel vaak.


    So far away..