• Mijn aardrijkskunde-leraar. Hij was zich de hele les al aan me aan 't irriteren, omdat ik veel aan het praten / lachen was.
    Maar, hij kwam dus zo bij me in de buurt staan, omdat hij iets had uitgedeeld.
    En omdat ik toch iets wilde zeggen, vroeg ik of hij vanavond naar het carnavalsfeest ging.
    Hij keek me eerst kinda raar aan, met de bedoeling van: waarom wil jij dat nu weten? Maar uiteindelijk zei hij ja.
    En toen flapte ik eruit: 'Nou, dan ben ik blij dat ik niet ga.'
    Toen keek hij me boos aan, en liep hij weg. En toen kwam ik erachter, dat ik dat eigenlijk niet helemaal had mogen zeggen. Maar toen maakte Brenda me aan t lachen, dus ik schiet zo volop in de lach.
    Zegt hij zo: 'annissa! Nu is het goed geweest'-boze blik-
    Damn, als blikken konden doden was ik gestorven in lokaal 207.

    Heb jij ook al zo'n moment meegemaakt, tegenover je leraar met de gedachte: 'damn, dat had ik niet moeten zeggen?'

    Ja,soms,nu is het al even geleden.

    Ha - ha x'D
    Dat is inderdaad nogal lomp. Maar carnaval suckt gewoon :Y)

    Ik heb wel eens zulke opmerkingen gemaakt, maar kan me ze niet meer herinneren. Wacht maar als ik terugkom van Praag -evil laugh-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Eh ja, een keertje. Ik was water aan het drinken op de eerste verdieping - dat officieel dient als studieruimte - en ik was behoorlijk chagrijnig toen. Komt er een vrouw aanlopen die zegt: Je mag hier niet drinken. Ik kalm: Dit is water. Zij: Ja vast. Ik: U mag het wel proeven. En zij een hele stampij maken en toen zei ik ingehouden: Nog eventjes, nog even. Als in bedreigend zeg maar. Bleek dat ze nog steeds achter me stond. Maar goed, op dat moment had ik er flinke schijt aan. As I said; mijn humeur was echt slecht toen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Thingies schreef:
    Ha - ha x'D
    Dat is inderdaad nogal lomp. Maar carnaval suckt gewoon :Y)

    Ik heb wel eens zulke opmerkingen gemaakt, maar kan me ze niet meer herinneren. Wacht maar als ik terugkom van Praag -evil laugh-

    -boks-

    Ik wil ze allemaal weten, okay? :3

    Haha.

    Oh dat heb ik best vaak. Ik denk nooit na voordat ik wat zeg :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    -boks-

    Ik wil ze allemaal weten, okay? :3

    -boks terug-
    Is goed (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    -Toen ik ging corveen (school schoonmaken, moet altijd) kwam de concierge naar me toe. Hij zei: ''Er maken hier al mensen schoon.Jij moet hier niet schoonmaken.'' Ik zei: ''jawel hoor.'' Hij werd boos. Hij vroeg: ''ben je schoonmaakster?'' Ik zei: ''NEE IK BEN EEN LEERLING''. toen keek hij me eng aan!


    -Bij wiskunde. Ik moest een som maken, Ik zei het antwoord en toen zei mn docent: ''nee.'' Ik zei: ''JA.''


    -Op kamp. Ik werd weggestuurd. Mijn afdelingsleider kwam en ik schold haar helemaal uit. > dat werd dus een gesprek met ouders.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 16:16 ]


    So far away..

    Ik had Duits, en ik was mijn schrift vergeten. en die man ging een heel verhaal ophangen dat als je je spullen vergeten was je ook maar een slecht cijfer zou krijgen en blabla. Ik: meneer? niks "meneer?" niks "MENEEEEER!" "wat?"ik met schijnheilige kop :"heb wel een blaadje" en toen werd hij boos.

    Ja, we hebben zo'n net niet overspannen leraar. En ik moest dus ongelofelijk nodig pissen. Dus ik vroeg: meneer mag ik even toiletteren :heiligeblik: Hij: NEE SANNE JE BLIJFT ZITTEN! :booshoofd:
    maar mijn blaasknapte bijna dus ik liep gewoon de klas uit Ö.
    kwam hij achter me aan gehuppelt: SANNE KOMT ERUG KOM TERUG
    Ik: Nee,
    en ging rustig plassen.. kwam ik het lokaal binnen moest ik me gaan melden..
    en een andere leraar die was overspannen en ging in de mediatheek werken omdat het daar rustig was
    toen heb ik geschreeuwd dat hij maar naar in de mediatheek moest werken.. =]
    had ik niet moeten zeggen.. hij liep huilend de klas uit..
    OEPS.


    Beautiful people, are people who smile.

    Nee, ik ben lief.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat was ook wel héél erg grof van jou. Moesten wij eens proberen, ik krijg al een strafstudie als ik een boekje vergeet...

    ghehe =D
    ik zit wel fluisterend met mijn vriendin een leraar uit te schelden enzo maar zoiets doe ik niet ofzo -ben ik te verlegen voor x]-


    T O K I O H O T E L < 3