• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:10 ]


    Physics is awesome

    Nu ik de vrienden en vriendinnen van m’n zusje ons appartement zie overspoelen, baal ik er wel van dat ik besloten heb dit jaar geen carnaval te vieren. I don’t like feeling like this but I don’t want to celebrate as well ─ ugh.


    •

    .... Wauw.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom? Dat het geluid niet gelijk loopt, is al irritant, maar dan ook als de aflevering al is begonnen ineens weer terug naar het begin? Waarom dan?! Ik weiger om een aflevering over te slaan.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 14:56 ]


    Physics is awesome

    Ik ben alles en voornamelijk mezelf even zó beu. Ik ben overprikkeld door carnaval terwijl ik het geeneens vier dit jaar. Ik voel mezelf hartstikke afgezonderd terwijl ik zelf heb besloten thuis te blijven. Ugh. Ik wil huilen, heel hard huilen. En gewoon voor een jaar slapen.


    •

    I WANNA BE THE VERY BEST, LIKE NO ONE EVER WASSSSSSS


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    I WANNA BE THE VERY BEST, LIKE NO ONE EVER WASSSSSSS


    To catch them is my real test, to train them is my caaauuseeee


    26 - 02 - '16

    Helphelphelphelphelphelp


    all because i liked a girl

    Deze week ga ik toch maar een stap maken richting hulpverlening. Dit kan niet langer meer zo.


    26 - 02 - '16

    Verdomme Adam antwoord ugh


    i wanna die with you once or twice.

    An echo lost in space...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb in twee dagen tijd een hele zaak paaseieren naar binnen gewerkt en het is nog lang geen Pasen. Misschien is dit niet zo verstandig.

    Ugh het huis zit nog steeds vol en nu willen oma en opa per se vanavond met ons eten — daar heb ik dus echt geen zin in, ik wil rust en stilte.


    •

    Wat een gezellig familiefeest is dit joh


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    I wanna scream 'I love you' from the top of my lungs
    But I'm afraid that someone else will hear me.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 16:49 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is toch best triest hoe ik zo ontzettend veel tijd in die vriendschap steek en 24/7 voor je klaarsta om je aan te horen, maar het moment dat ik van jou afhankelijk ben, je me laat zitten. Lekker is dit. Ik moet hier echt eens mee ophouden, want het is doodvermoeiend.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.