• we moeten tijdens gym een wit t shirt aan doen, en ik had een bh aan met panterprint het scheen helemaal door, ik heb me nog nooit zo erg geschaamd, en toen riep een meisje van mijn klas ook nog heel hard naar me: 'mooie Bh heb je aan'.
    ik schaamde me kapot,
    wanneer schaamden jullie je eigenlijk???


    Haters make me Famous

    Bij gym schijnen onze shritjes ook door.
    En soms dan heb ik zon hele felle aan weetjewel, en dan kan iedereen het zien, vetdroog.


    Smiling but close to tears.

    Wij hebben ook van die doorschijnshirts, maar niemand schaamt zich ervoor :']


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Crush schreef:
    Bij gym schijnen onze shritjes ook door.
    En soms dan heb ik zon hele felle aan weetjewel, en dan kan iedereen het zien, vetdroog.

    Noooooooooou, er is één persoon van de meiden die daar éigenlij geen last van heeft :3 And you know who I mean haha x3

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 18:54 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    haha ik heb altijd gymkleren die niet doorschijnen -happy-


    We can only learn to love by loving.

    wij hebben ook doorschijnshirts. Maar iedereen heeft er last van, dus ik vnd eigenlijk niet dat ik me ervoor hoef te schamen. Maar meestal let ik wel even op dat ik niet een hele felle aandoe. xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Daarom doe ik er altijd iets onderaan ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik schaamde me kapot toen ik op de kop stond en me shirt viel uit me broek over me hoofd. Toen was alles te zien :$


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dat is stiekem best wel stoer. :X
    Uhm, ik heb best wel veel schaammomenten gehad, maar laten we het daar maar niet over hebben.

    Daarom heb ik er 2 over elkaar, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij hebben witte polo's met gym, maar gelukkig is die stof dik zodat je er niets van ziet.
    Ikzelf heb altijd zwarte BH's maar dat is geen probleem aangezien ik ook altijd donkere kleding draag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik schaamde me dood toen ik over een tas pleurde midden in de kantine :$.


    when words fail, music speaks.

    Ik heb geen gym ^^


    -

    Ik heb al 2 jaar geen gym meer (:
    Maar wij mochten zelf bepalen wat we aandeden :/
    Niemand had dan ook een wit shirt aan...
    Hoezo moeten jullie persee een wit shirt aan? :/


    dream, dare, fly!

    Mijn bh zie je ook altijd door mijn t-shirt van gym maar alleen de jongens merken dat op.Typisch?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Vandaal schreef:
    haha ik heb altijd gymkleren die niet doorschijnen -happy-


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.