• Ardella is gebeten door een vampier. Ze is achtergelaten zonder enig kennis of weten van een vampier zijn. Ze houd een dagboek bij met alles wat ze leert of ziet of hoort, maar ook met wat ze denkt. Ze probeert haar zelf zo terug te vinden. Ze zoekt bij welke groep vampieren ze hoort. Zal ze haar identiteit ooit vinden?

    Lief dagboek

    Mensen zeggen wel eens. Als jij je zelf bent komt alles goed. Ik wil ze graag geloven. Maar ik heb daarmee wel een dilemma. Ik weet niet wie of wat ik ben. Het komt allemaal door de ene avond. Die ene avond die voor mij de hemel betekende maar ook hel. Die me liet huilen van verdriet maar ook tranen van geluk. Het geluk om nooit meer te sterven, het verdriet om alle mensen te zien sterven waarvan ik hou. Alles door maar één ding. één ding die mijn leven op zijn kop zette. Nou leven zou ik het niet noemen. Want 4-11-2009 was de dag van mijn verjaardag. Ik werd 16. Maar ook op die dag. Stierf ik.


    Interesse?
    Klik dan Hier

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 19:30 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    verhaal klinkt geweldig... ik heb alleen een vraagje.
    als ze helemaal niets meer weet hoe weet ze dan wat een dagboek is of iets anders?


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today

    myms schreef:
    verhaal klinkt geweldig... ik heb alleen een vraagje.
    als ze helemaal niets meer weet hoe weet ze dan wat een dagboek is of iets anders?

    Ik heb het misschien verkeerd opgeschreven ik bedoel met zonder kennis of weten, het kennis en weten van een vampier zijn.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.