• Je komt ze bijna niet tegen?


    Dus,


    -xXx- Hensen

    Geschrevn door de echte TOMxMYBOY: Julllie meoten net denken dat deze topic gemaakt is door mijzelf.. hij is gemaakt door hensen zoals er ook al onderstaat (zie hierboven).......En niet door mij!


    rise and fall of my pants

    Genoeg, ^^
    Maar door bepaalde acties van fans moet je ze ook wel gaan haten, het kan zó irritant zijn als niet fan.
    Ik haat ze niet, ik bekritiseer ze soms. ^^
    Ik heb dus niets tegen haters, even goed lezen want ik heb het weer vaag neergezet.

    Als het goed is wel, maar het heeft niet zo veel zin om tegen zo'n 500 fans te gaan zeiken dat ze kut zijn.


    blame the bully.

    Genoeg, ^^
    Maar door bepaalde acties van fans moet je ze ook wel gaan haten, het kan zó irritant zijn als niet fan.
    Ik haat ze niet, ik bekritiseer ze soms. ^^


    Lol haat mij dan maar.

    Ik vind TH niks

    dus ik mag niet op Quizlet komen omdat ik ze haat??
    :S

    XX HENSEN

    VOORDAT MENSEN DENKEN DAT IK HET BEN !!


    rise and fall of my pants

    Nee ik zeg dat je als niet fan, th automatisch gaat haten. ;)
    Door de fans.
    Ik haat je helemaal niet :'D

    (...)

    Lol haat mij dan maar.

    Ik vind TH niks

    dus ik mag niet op Quizlet komen omdat ik ze haat??
    :S


    quizlet is voor iedereen hoor ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja nou als je er op zet dat je Tokio Hotel niks vind word je meteen al buitengesloten!

    Xx HENSEN!


    rise and fall of my pants

    ik haat ze niet maar ik vind ze ook niet leuk ofzoo en ik vind hun muziek ook geen bal aan...

    Ja nou als je er op zet dat je Tokio Hotel niks vind word je meteen al buitengesloten!

    Klopt, dat vind ik echt dom.
    Ik snap echt wel waarom mensen ze haten.
    Als ik ze niet eerder had leren kennen had ik ze waarschijnlijk ook gehaat.

    =D


    rise and fall of my pants

    ik heb overlaatst zo een haar profiel gelezen ze was 10 geloof ik en ze deed alsof ze alles wist enzo van haters en al die shit!!


    Let me be me...

    Nop geen hater
    Maar ook geen fan, van geen kanten het is mijn smaak niet echt hun muziek, of nou ja iets anders maar als ik dat zeg krijg ik iedereen op mijn dak
    En nee ik vind bill geen meisje, gewoon een jongen met zijn eigen smaak


    Live life limitless.

    Ja nou als je er op zet dat je Tokio Hotel niks vind word je meteen al buitengesloten!


    Nop ik word niet buitengesloten, ik heb eigenlijk wel een heel deel soort van vrienden die th fan zijn hier op quizlet dus ja


    Live life limitless.

    ze zijn gwn super(th he)
    maar er zijn genoeg haterz
    heb zoveel reacties ergens op gehad:s

    Nee ik zeg dat je als niet fan, th automatisch gaat haten. ;)
    Door de fans.
    Ik haat je helemaal niet :'D


    Ja, ik begrijp wat je ebdoelt. Sommgie fans zijn gestoord (ja dat filmpje van mij neit dan, maar dat heeft niks emt TH te maken xD). Anywayzz fans draven door. Ze evrpesten het eigenlijk een ebetje voor andere fans, want nu denken veel mensen dat elke fan zo is. Zo gaan mensen TH haten en soms zelfs de fans. Dan worden sommgie fans gepest. Komen andere fans weer op voor die ene fan en dan krijg je de oneindige duscussie. Tokio Hotel is wel of neit verwijfd. Ik vind het wel jammer dat je van Tokio Hotel niet gewoon fan kan zijn, omdat een paar freaks het verpesten.

    xx

    Weet niet xD
    Er is zo'n knopje om de TH-quizjes uit te schakelen maar ik betwijfel als die vaak wordt gebruikt