• Ja, morgen ga ik dus met school ergens heen. En daar ga ik een cursus sociaal pedagogische hulpverlening volgen. Opzich heel leuk, omdat ik daar in ben geinteresseerd.

    Maar school heeft dus weer lekker alles geregeld. Het is niet bekend in welke bus ik zit, waarvandaan de bussen vertrekken, of we per mentorklas worden ingedeeld, of per gewone klas. Er zijn ook 2 groepen, de eerste groep gaat eerder dan de andere. Maar niemand weet precies hoelaat.
    + niemand weet of we voordat we daar heengaan nog 1 uur les hebben. School is lekker bezig _O_

    Nog meer mensen waarbij school echt nieteens iets fatsoenlijk kunnen regelen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha, ja, en dat niet alleen met schooluitjes XD


    Life is hard and then we die

    Bij ons.
    En da's echt te veel om op te sommen ;o


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Mijn school kan geen snelle computers en goeie printers regelen :'D


    -

    Genius schreef:
    Mijn school kan geen snelle computers en goeie printers regelen :'D

    Same here :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij hebben maandag een toneelstuk, hoorde we net pas en we hebben nogsteeds geen informatie ofzo :')


    I don't need words to feel those lips.

    Ja, dat we gister avond werden gebeld dat we vandaag eerste uur vrij waren. Komt iedereen dus het tweede uur, blijkt dat we ook het tweede uur vrij waren ._.
    Bel dan even ofzo. Maar nu hebben we als 'excuus' ook het laatste uur vrij, :9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Sid schreef:
    Bij ons.
    En da's echt te veel om op te sommen ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Scholen en organisatie zijn twee begrippen die niet in een zin kunnen.
    Behalve met deze zin dan -gayhand-


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons gaat het eigenlijk prima ;P


    Not now, I'm thinking panda thoughts

    Ik heb laatste de eerste 2 uur voor niks op school gestaan omdat die leraren weer eens niet hadden afgebeld.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik heb nu net hetzelfde probleem. Wij gaan morgen naar een hogeschool in de buurt. En we zouden gaan met de leraar van het eerste uur, maar ik ben 1e uur vrij. Dus vet raar, nu weet niemand what to do.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Zaitsev schreef:
    Scholen en organisatie zijn twee begrippen die niet in een zin kunnen.
    Behalve met deze zin dan -gayhand-

    Ja, de mijne.


    blame the bully.

    Join the club, mijn school kan ook echt niet dingen regelen :') Heel irritant is dat soms.


    I clicked my heels and wished for you.