• Heii!
    Nou, de titel zegt het al. Maar het is sirieus!
    Mijn vriendin zei net:
    Gaat Chris [vriendje] je nog wat geven op valentijn?
    Ik: weetikveel. denk het niet. hoezo?
    Zij: Nou, hij is je vriendje, dan hoort hij wat te geven...

    Op school, had ik ook geen roos van hem gehad. de rest van mijn vriendinnen die een vriendje hebben wel. En iedereen vroeg aan mij waarom IK er geen had gehad..
    Dat is raar toch?
    Anyway, hoort een vriendje je wat te geven? en als hij dat niet doet. moet ik er wat van zeggen fzeu?:$


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik vind dat het niet per se hoeft. Je hebt er toch geen speciale dag voor nodig om te laten zien dat je om iemand geeft.

    Chopsticks schreef:
    Ik vind dat het niet per se hoeft. Je hebt er toch geen speciale dag voor nodig om te laten zien dat je om iemand geeft.

    Idd...


    Beautiful people, are people who smile.

    Mmmh, je kan het hem altijd subtiel zeggen, dat je het wel jammer vind.

    Mja, weet je, ik hou niet echt van Valentijn, da's 1 grote commerce, maar ik heb toch een DVD voor hem gekocht en ik hoop echt dat hij iets voor mij heeft, hoewel hij zei van niet.

    Maar hebben jullie het daar al ooit over gehad? Misschien weet hij niet dat jij het belangrijk vindt. Als je dat doet natuurlijk hé (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Mijn vriendje is blud en ik ook, dus we hebben afgesproken dat we niks met valentijn doen :Y)


    -

    Chopsticks schreef:
    Ik vind dat het niet per se hoeft. Je hebt er toch geen speciale dag voor nodig om te laten zien dat je om iemand geeft.

    Mee eens.
    Het is leuk om er aan mee te doen, maar dan zou je moeten afspreken of je alletwee wel of niet mee doet.
    Ik geef iets aan mijn vriendje en ga wrs ook wat doen, maar ik ben in het weekend bijna altijd constant bij hem, dus zo speciaal is die dag ook niet. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Chopsticks schreef:
    Ik vind dat het niet per se hoeft. Je hebt er toch geen speciale dag voor nodig om te laten zien dat je om iemand geeft.

    Chopsticks Schreef:
    Ik vind dat het niet per se hoeft. Je hebt er toch geen speciale dag voor nodig om te laten zien dat je om iemand geeft.


    All I Needed Was A Shoulder To Cry On

    Chopsticks schreef:
    Ik vind dat het niet per se hoeft. Je hebt er toch geen speciale dag voor nodig om te laten zien dat je om iemand geeft.

    idd en al helemaal niet zo'n commerciele dag.. dan is het niet speciaal meer.. vind ik..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik vind valentijn zo geforceerd. Net alsof het de enige dag is dat je mag laten zien dat je van elkaar houdt.
    Ik vind niet dat dat hoeft.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Valentijn is gewoon een achterlijke 'feestdag' vind ik. Ik weet dat ik niets krijg van mijn vriendje en hij krijgt ook niets van mij. Zo simpel is dat.

    valentijn is gewoon een dag die winkels hebben 'uitgevonden' om beter te verkopen.

    net alsof dat de enige dag is dat je kan tonen dat je van elkaar houd. niet dus.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Alsof je een cadeautje nodig hebt om te weten dat iemand van je houd. Valentijn is dikke bullshit, als je het mij vraagt.


    None but ourselves can free our minds.

    Het hoeft niet, maar het is wel leuk.

    Bij mij in de klas zit ook een meisje die een vriend heeft, die er ook helemaal niks aan doen hoor. Dus het is niet heel gek ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Chopsticks schreef:
    Ik vind dat het niet per se hoeft. Je hebt er toch geen speciale dag voor nodig om te laten zien dat je om iemand geeft.

    Hmm.. ik vind van niet. Mijn vriendje zei me donderdag van; eigenlijk is het bij mij elke dag Valentijn. Je hoort je lief elke dag te verwennen en te zeggen hoeveel je van haar houdt.
    En daar ben ik het stiekem ook mee eens. Dus; iets geven hoeft niet persé. (:


    You'll never dream alone. <3