• Na de voorjaarsvakantie moeten jullie je afdelings- en/of vakkenpakketkeuze maken voor het volgende cursusjaar.
    Stond er in een mail dat ik zonet binnenkreeg van mijn school Helpie joh! Ik moet dus echt een keuze gaan maken, definitief! Jeetje, ik moet dus nu al, op 13 (bijna 14) jarige leefdtijd mijn toekomst gaan beslissen.
    Damn, dat is dus niet leuk.

    Dat moest ik gewoon even kwijt ;a

    wow, das vroeg ;o


    Life is hard and then we die

    Welk niveau doe je dan? (cat)
    En ik heb mijn voorlopige profielkeuze maandag al gemaakt. In maart moeten we de officiële permanente profielkeuze maken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    PUKKELxDING schreef:
    wow, das vroeg ;o

    Uhu!

    Elphaba schreef:
    Welk niveau doe je dan? (cat)
    En ik heb mijn voorlopige profielkeuze maandag al gemaakt. In maart moeten we de officiële permanente profielkeuze maken.

    TL ;D
    En ik moet ook nog gaan beslissen of ik kader wil doen, of TL wil blijven volgen. Denk toch wel TL maar toch...

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 20:15 ]

    Cacharel schreef:
    (...)
    TL ;D
    En ik moet ook nog gaan beslissen of ik kader wil doen, of TL wil blijven volgen. Denk toch wel TL maar toch...
    Als ik jou was zou ik ook TL blijven doen, dan kan je geloof ik nét ietsjes meer.
    En da's best raar, want m'n zusje doet ook TL en kan geen profiel kiezen als ze in de 2e zitn O.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oh dat moest ik ook op die leeftijd :'D


    -

    Elphaba schreef:
    (...)Als ik jou was zou ik ook TL blijven doen, dan kan je geloof ik nét ietsjes meer.
    En da's best raar, want m'n zusje doet ook TL en kan geen profiel kiezen als ze in de 2e zitn O.o

    Oh, nou dan moet ze daar blij mee zijn!

    Genius schreef:
    Oh dat moest ik ook op die leeftijd :'D

    Ik vind het maar eng! =D

    Dat moest ik ook op die leeftijd hoor :'D Ik vond het wel chill. Dan kan je tenminste stomme vakken laten vallen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, dat is echt kut. >.<


    blame the bully.

    Cassidy schreef:
    Dat moest ik ook op die leeftijd hoor :'D Ik vond het wel chill. Dan kan je tenminste stomme vakken laten vallen.

    Dat wel ja. Adjeu Frans! Yeah!

    Die titel vind ik grappig, en cool. :9~

    En ik moet ditjaar kiezen. -15jaar- o.o


    Smiling but close to tears.

    Ik moest ook kiezen, van het tweede naar het derde jaar :) Ik kon kiezen tussen Latijn (maar ik was slecht, dus niet), Humane, Economie en Wetenschappen


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    PUKKELxDING schreef:
    wow, das vroeg ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik denk dat ik moest kiezen toen ik 15 was. Maarja, dat is goed gegaan want nu zit ik wel mooi in 6 VWO :Y)

    Maak je er niet teveel zorgen om, kies vakken die je leuk vind en waar je goed in bent en het komt allemaal goed.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.