• Hoi. Weet je. Ik heb een goude tip voor jullie. Stijl je oor nooit met een stijltang! Dat doet pijn! Haha. 2 weekjes geleden -denk er nu pas aan om een topic te maken, hehe- was ik mijn haar aan het stijlen. Zet ik die stijltang prongeluk op mijn oor, nog geen seconde. En damn. Van voor en vanachter een kei grote blaas en mijn oorlel zag er de eerste dagen niet uit. En deed pijn. But nu is het bijna weg. Ghéhe.

    Edit: Ik ben er ook eens op gaan staan, stonden er twee roden strepen op mijn voet en kon ik amper nog stappen want dat deed zot veel pijn. Haha. ;d

    Ooit ook al meegemaakt? (baby)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 21:51 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Ja al héééééééél vaak en ik voel het zelfs al niet meer als ik mijn oor verbrand.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja, al vaker. >< Dan kwiek ik altijd alles bijeen.
    En mijn vinger ook al vaak, en zelfs mijn teen al eens. Dat deed echt het meeste pijn. 0o

    Haha, slim :')
    Nee, ik vind het heel erg voor je.
    En nee, nog niet meegemaakt, ik 'stijl' mijn haar met de haardroger = ongevaarlijk.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Haha, ja dat heb ik ook een keer gehad! (A)


    Even a white rose has a black shadow.

    Nee,nog nooit.

    Geen problemen mee. Aangezien mijn haren al stijl zijn van zichzelf, en als ik ze in krullen doe, ze na 1 dag al terug stijl zijn, moet ik geen stijltang hebben :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Al vaker ja.(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb nog maar 2 keer mijn haar gestijlt, maar bij mij zie je maar een heel klein beetje verschil, omdat mijn haar van zichzelf al heel stijl is.
    Maar ik heb me nog niet verbrand dus.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb me nog nooit verbrand aan mijn stijltang :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat is me ooit één of twee keer overkomen (':


    your eyes are like stars in the night.

    Nog nooit gebeurd, gelukkig (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb me nog niet verbrand. Ik gebruik mijn stijltang bijna nooit.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Niet met mijn styltang, wel met mijn krultang. Een paar keer tegen mijn hals en dan krijg ik een blaas --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Niet met mijn styltang, wel met mijn krultang. Een paar keer tegen mijn hals en dan krijg ik een blaas --'

    Iew, dat moet ook pijn doen volgens mij.. xo


    Some people make the world special just by being in it

    Hahah mijn vriendin ging erop zitten :x Das pas pijnlijk.


    Your make-up is terrible