• Oke er zit dus zo`n jongen bij mij in de klas en hij zit in een rolstoel

    Das natuurlijk allemaal heel zielig enzoo maar hij word dus met alles voor getrokken.
    Zo heeft hij 2 kluisjes, maar altijd eerder weg en laater komen, hij hoeft met heel veel dingen bij gym niet mee te doen (hij kan wel lopen enzoo hoor en eigelijk alles alleen niet zo lang op zijn benen staan)


    maar nu vond in het begin de klas het niet erg enzoo, maar nou moeten we telkens bijna alles doen wa hij zegt enzoo als hij wel mee doet met gym is hij de baas doet hij niet mee is hij schijts enzoo

    Dus nu dacht ik is dat eerlijk of niet
    zelf vind ik van niet want ik heb zelf ook mijn problemen maar niemand houd daar rekening mee

    so tell me what you think>??<


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    hij schijts enzoo


    That made my day x'D
    Back ontopic: Ik vind het wel eerlijk hoor..


    Alis volat propriis.

    Hap schreef:
    Ik snap heel goed dat die jongen bepaalde voorrechten heeft, ik vind dat dat niet meer dan normaal is.
    Maar 2 kluisjes, wtf? Mensen in een rolstoel hebben niet 2x zoveel boeken als de rest, toch?

    Dat van gym etc vind ik best normaal, als hij niet lang op zijn benen kan staan is het logisch dat hij vaak niet mee kan doen met gym, maar ik vind het wel oneerlijk dat hij later mag komen en eerder mag gaan en dat hij 2 kluisjes heeft, dat hij gehandicapt is hoeft niet te betekenen dat hij niet op tijd kan komen en niet net zo laat als jullie weg kan gaan..


    dream, dare, fly!

    best oneerlijk :[

    maar wel zielig in een rolstoel :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik vind het eerlijk. Hij heeft een beperking, hij moet eerder weg omdat hij anders als laatste bij zijn kluisje is en heel lang moet wachten en 's morgen meer tijd nodig heeft om met zijn rolstoel in de klas te komen. Ik denk dat jij er een te groot probleem van maakt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    In mijn klas zit ook iemand in een rolstoel. Die kan ook wel op haar benen staan, maar haar botten zijn te zwak om er langer dan 1 minuut op te staan. Zij doet dus nooit mee met gym en mag eerder het later weg. Ik vind dat wel redelijk, ook dat laatste. Als er heel veel mensen lopen heeft ze veel kans dat iemand hard tegen haar aankomt en dan kan ze gelijk wat breken. Maar eigenlijk heeft niemand echt medelijden met haar en wordt ze gewoon normaal behandelt. En ze heeft gewoon 1 kluisje:9~

    Ik vind het echt oneerlijk dat die jongen zo wordt voorgetrokken. Dat hij dan telkens de baas is enzo is echt raar. Ik zou gewoon niet luisteren:Y) Ik bedoel, hij staat toch niet boven jouw? Als je er dan uit gestuurd word en moet zeggen waarom, dan zou ik zeggen: "Een leerling is de baas bij ons in de klas en wij moeten doen wat hij zegt. Ik heb dus niet geluisterd, want hij staat toch niet boven mij? Ik moet naar de docent luisteren, niet naar de leerling. Dat hij in een rolstoel zit betekent niet dat hij de baas hoeft te zijn." En dan heel eigenwijs kijken:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Decoy schreef:
    Ik vind het eerlijk. Hij heeft een beperking, hij moet eerder weg omdat hij anders als laatste bij zijn kluisje is en heel lang moet wachten en 's morgen meer tijd nodig heeft om met zijn rolstoel in de klas te komen. Ik denk dat jij er een te groot probleem van maakt.

    Dat met die 2 kluisjes etc. is inderdaad normaal, en dat zegt ze toch ook? Ze had er in het begint niet zoveel moeite mee. Maar nu is hij tijdens gym de baas&en is doet hij schijts als hij niet meedoet. Nou, kan me voorstellen dat dat vervelend is:Y)


    To live would be an awfully big adventure