• Om echt emo te zijn moet je vooral ook mager zijn. Waarom denk je anders dat zovele emo’s ook vegetariërs zijn? Als je niet mager bent moet je zeker vermageren voor je officieel als emo kan aanzien worden. Ik heb nog nooit een echte emomeid zien rondlopen met een kont als een nijlpaard.


    ik zat een beetje te googlelen op het woord 'emo' en toen kwam ik uit op een site hoe je emo kon worden (sowieso onzin) en dan zie ik dit staan! omg, waar slaat het op? alleen die modellen zijn mager, ik vind dat je niet speciaal mager moet zijn om emo te zijn, je bent het of niet
    wat vinden jullie? moet je mager zijn om emo te zijn?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Als emo's dat zeggen officieel wel ja, maar ik vind t maar onzin--'.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Als emo's dat zeggen officieel wel ja, maar ik vind t maar onzin--'.
    ik ook, dit stond ook op die site:
    Tips voor emo’s:
    Nu je een emo bent heb ik toch nog enkele tips voor jou:
    • Spreek constant over niet-emo vrienden over het emo-zijn. Iedere keer dat ze vragen wat het juist is zeg je hen iets anders. Maak er een heus mysterie rond.
    • Probeer uw emo muziek wel te delen met anderen als je dat kan, maar wordt vooral erg kwaad wanneer ze er niet van houden. Maar wordt ook woest als ze het wel leuk vinden en op hun beurt gaan delen met anderen.
    • Hou je van vlees? Wel dan: stop het! Wordt dringend een vegetariër want dat is een van de meest belangrijke punten om een emo te worden.
    • Als je M&M’s eet, eet dan enkel de rode op. De rest gooi je weg

    Herinner je dat je niet dik mag zijn
    • Koop een digitale camera en maak vele foto’s van jezelf. Daai uw hoofd aangezien je enkel foto’s neemt van bepaalde delen van je hoofd. Bijvoorbeeld enkel je oog of een oor. Neem ook foto’s van willekeurige zwarte voorwerpen. Ook wit kan af en toe artistiek lijken.
    • Probeer te achterhalen hoe emo je bent.

    wth dat is juist wemo.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    moet je niet voor alles mager/slank zijn.

    als jij een succesvol model wilt worden moet je 9 van de 10 keer ook slank zijn.

    Huppels, ga maar kijken, de "Goede" groepjes, de die-hards, allemaal slank.

    Het is iets waar de hele maatschappij omdraait.


    i need you like a heart needs a beat.

    nee ik vind het onzin, het maakt echt geen ene fuck uit hoe je bouw is vind ik...


    A Noble was Born in Chaos

    like ,,dus als je wilt worden uitgescholden en in kleren wil rondlopen waarbij je je goed voelt meot je annorexia krijgenO.o DIe vind ik goed ,,aangezien ik nu ook al uitgescholden word ,terwijlk geeneens emo ben =='


    Crack a bottle

    Dat van vegetariër is ook alleen omdat Oli Sykes dat is, ookal geloof ik er geen hol van. Die regels zijn echt onzin.


    blame the bully.

    btw, over het slank zijn om emo zijn.
    t zal wel.

    ik vind t allemaaal zo'n opgeblazen gedoe.

    laat iedereen gewoon doen wat ie zelf wil.

    ik heb t niet zo met tips om emo te zijn x]


    i need you like a heart needs a beat.

    moet je niet voor alles mager/slank zijn.

    als jij een succesvol model wilt worden moet je 9 van de 10 keer ook slank zijn.

    Huppels, ga maar kijken, de "Goede" groepjes, de die-hards, allemaal slank.

    Het is iets waar de hele maatschappij omdraait.
    Dat is zo, maar ik bedoel niet dat je model moet worden, maar als je 'gewoon' emo wilt zijn (Dat kun je niet willen ofzo, maar ok)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Zoals al gezegd werd,eig zou je voor ALLES Slank moeten zijn >.<'
    dat is echt zo Belachlijk; Slanke mensen bevoorrechten >.<'

    & dat van die tips,vind ik toch wel Creepy Ö !

    xx


    everybody needs a song.

    ik vind how to be emo zowiezo al dom^^

    I mean everyone here nose It's a MUSIC-STYLE!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik heb wel een dikke emo gezien! Zo veel x]


    Your make-up is terrible

    Weetje? Het valt wel op dat de meeste "emo's" [/zet tussen " omdat het wwaarschijnlijk meerendeels wemo's zijn] graatmager zijn.

    Dude, allemaal bullshit. Hoe kan je nou weer een 'emo' zyn, als het maar een muziekstyl is.
    Al die mensen die zichzelf 'emo' noemen moeten eens goed nadenken. Als je jezelf zo noemt wordt je door anderen meestal uitgelachen. En terecht!
    Natuurlyk hoor je iemand te respecteren om hoe diegene is en zyn/haar styl, maar je kan ook geen respect krygen als je 'kleedstyl' (emo) eigenlyk maar een Muziekstyl is.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    das stom je kunt toch ook gewoon jezelf zijn?? :'D
    of zit ik nou fout?xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Wat een bullshit :']
    Omygawd.
    Dan ish emotive hardcore aka emocore dus, vegetarische muziek? :']
    Right. En dan zijn ik, mijn vriendje en mijn beste vriendin per defenitie grotendeels emo omdat we vegetariër zijn.. Oke :'] Leuk om te weten.


    Mew <3