• Ik vind hem helemaal geweldig. De muziek dan, ik heb verder niet echt een idee of het een band is, haha lol. Ik ben nu echt een wannabe, maar ik vind de muziek echt goed, so nevermind. Ik ben erachter dat hij één persoon is, en hij muziek in zijn ouders kelder maakt :Y)
    Wie denkt hier hetzelfde over?

    Loves.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2010 - 20:20 ]

    Nou; hij noemt zichzelf tog Owl city omdat hij aan slapeloosheid leid en omdat een uil een nachtdier is noemt hij zich zo en daardoor is hij muziek beginnen schrijven. Maar ik vind hem echt vet, en mijn zus ook, en meestal houden we niet van dezelfde muziek dus =]


    Go Fuck A Duck ='D

    Owl City was zo saai 24 feb omg :')
    En dat terwijl ik de muziek gewoon leuk vind.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 17:19 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Het is dus idd 1 persoon & ik vind hem geweldig. (A)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    hele mooie muziek!


    We only can learn to love, by loving.

    Love.
    24 februari in de Melkweg in Amsterdam was geweldig. :9~


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Zijn muziek op cd is geweldig, maar ik vond hem live (24 feb) echt tegenvallen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat wist ik al. Ghéhe. Ik ben ook fan. En ik was kei blij toen hij naar België kwam. Ja, het was op dezelfde dag als Tokio Hotel. Daar ging die blijdschap. Ik wou Owl City (Adam Young) ook zien : ( But hij zal nog wel eens komen, i hope.


    Some people make the world special just by being in it

    Konstantine schreef:
    Nou; hij noemt zichzelf tog Owl city omdat hij aan slapeloosheid leid en omdat een uil een nachtdier is noemt hij zich zo en daardoor is hij muziek beginnen schrijven. Maar ik vind hem echt vet, en mijn zus ook, en meestal houden we niet van dezelfde muziek dus =]

    Nee, wiki zegt dat hij zich Owl City noemt omdat Owl een afkorting is van zijn geboorteplaats of zo?
    Ik heb het ooit eens nagecheckt voor de schoolkrant.


    No growth of the heart is ever a waste