• Gisteren vroeg mijn vriendin van m'n klas (een tokiohotelfan) of ik mijn handtekening van Bill eens wou meenemen, omdat zij er geen heeft, en ze hem eens wou zien. Ik nam hem dus mee en toonde hem. Het was getekend op een mooie afbeelding van Bill, wat het dus extra speciaal maakte. Na school stonden we aan de poort nog wat te praten. Ik, mijn vriendin, en haar vriendje. Toen vroeg ze of ik hem nog eens wou tonen, en toen ik hem toonde, greep haar vriendje ernaar (een tokiohotelhàter), hij nam het blad tussen z'n vuiste, verfrommelde het helemaal, ik hoorde het papier op een gegeven moment zelfs scheuren. Ik en mijn vriendin dus helemaal doorgedraaid proberen om hem te doen stoppen, en toen het eindelijk lukte dierf ik zelfs niet te kijken hoe het er nog uitzag. Ik ben toen vertrokken, nadat m'n vriendin haar duizend keer excuseerde in haar vriendje z'n plaats. Uiteindelijk heb ik het blad plat gekregen door het te strijken tussen stof, en heb ik de scheur op Bill's hoofd geplakt. Maar écht, ik schrok me kapot o;
    Anyway, hebben jullie nog zo iets meegemaakt?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Het was een officieel handtekening ? (cat)
    Dat is dan gewoon echt gemeen, ik zou hem eens goed gecastreerd hebben.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Wat een *$#&%^! Nee echt, hier kan ik dus niét tegen! Niet normáál! Echt ik had die *pieeeeeeep* wel eens even duidelijk gemaakt dat ik dat niet pikte.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ohmygaskarth schreef:
    Het was een officieel handtekening ? (cat)
    Dat is dan gewoon echt gemeen, ik zou hem eens goed gecastreerd hebben.

    Ik kreeg het van mijn vriendin voor m'n verjaardag. Ze had een meet&greet gewonnen en had toen een extra handtekening van Bill gevraagd.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Wow, als iemand dat deed met mijn Birthday Massacre handtekeningen zou ik 'm vermoord hebben. Oke, niet vermoord maar wel een paar goeie meppen hebben gegeven.

    Wat zou ik pissig zijn als ik jou was - en Tokio Hotel fan zou zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ahhh!! Dat is echt erg! Echt stom zo'n vriendje.
    Ik zou daar helemaal depri van worden. Gelukkig heb ik nog nooit zoiets meegemaakt


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik hou ook niet van tokio hotel maar je gaat toch niet iemand anders hanstekening versheuren??

    die jongen is gek in zijn hoofd!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je had hem echt zo'n goeie lap recht in z'n gezicht moeten geven.(cat)


    effort never betrays you

    My god, die jongen is dwaas! Je kan dan wel een hater zijn (ik ben ook geen TH fan) maar daarom hoef je nog niet zo respectloos te reageren.

    Nou, ooit moest ik een soort van masker maken en dat deed ik met vier vriendinnen. Ik suck echt zwaar in knutselen, maar het ging echt heel goed, dus toen was ik happy, maar ik moest de ogen er nog uitsnijden. Nu, mijn beste vriendin neemt voor de grap mijn masker af, maar ze heeft oranje aan haar vingertoppen en ze zweethandjes. Je kan al raden wat er met m'n masker is gebeurd ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Blessed schreef:
    My god, die jongen is dwaas! Je kan dan wel een hater zijn (ik ben ook geen TH fan) maar daarom hoef je nog niet zo respectloos te reageren.

    Nou, ooit moest ik een soort van masker maken en dat deed ik met vier vriendinnen. Ik suck echt zwaar in knutselen, maar het ging echt heel goed, dus toen was ik happy, maar ik moest de ogen er nog uitsnijden. Nu, mijn beste vriendin neemt voor de grap mijn masker af, maar ze heeft oranje aan haar vingertoppen en ze zweethandjes. Je kan al raden wat er met m'n masker is gebeurd ...

    Ahhneee, da's wel kut als je dan iets moois maakt en het dan verbrot wordt ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    (...)
    Ik kreeg het van mijn vriendin voor m'n verjaardag. Ze had een meet&greet gewonnen en had toen een extra handtekening van Bill gevraagd.

    Je hebt een lieve vriendin (': Maar neen, ik ben niet eens tokio hotel fan en ik flip al om wat hij gedaan heeft. Echt, hij zou maandenlang niet meer kunnen lopen moest hij dat bij mij gedaan zijn. Ik zou er ook zeker voor gezorgd hebben dat hij zichzelf niet kan voortplanten. Echt, dat vind ik niet kunnen.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Wat een fucking aso. >.<


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Je hebt een lieve vriendin (': Maar neen, ik ben niet eens tokio hotel fan en ik flip al om wat hij gedaan heeft. Echt, hij zou maandenlang niet meer kunnen lopen moest hij dat bij mij gedaan zijn. Ik zou er ook zeker voor gezorgd hebben dat hij zichzelf niet kan voortplanten. Echt, dat vind ik niet kunnen.

    Dat was ik eerst ook van plan mocht iemand mijn handtekening zo massacreren. Maar ik weet niet, op dat moment kon ik niks, serieus. Shock, toen.


    Life begins at the end of your comfort zone

    wow. Als dat mij zou overkomen zou ik nu 6 jaar voor poging to moord hebben.


    BAM!

    Ik zou die jongen slaan (cat) Man, dat is wel héél erg kansloos om zoiets te doen!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Liebje schreef:
    (...)
    Dat was ik eerst ook van plan mocht iemand mijn handtekening zo massacreren. Maar ik weet niet, op dat moment kon ik niks, serieus. Shock, toen.

    Hmm, dat kan ik wel begrijpen. Ik vind het echt erg voor je en als ik hen ooit eens tegenkom in duitsland -ookal woon ik aan de andere kant- vraag ik voor je een handtekening (':


    We're hiding behind skin that's too tough