• Ja, kerols.
    Ik ben Paranomal Activity aan het downloaden via Vuze. -Die gaat snel- & Wil ik graag weten of het een leuke, enge, film is? -Voor die gene die het hebben gezien, dan hè (: - Nog iemand die een film aan het downloaden is?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    hijs saai.


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Oeeeh, ik wil die film niet zien ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    xPoezeBekkie schreef:
    hijs saai.


    Wat is er saai aan?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als je niet tegen enge films kan, dan raad ik je deze af. Me vriendin en ik hebben em samen gekeken, normaal ben ik dan nooit bang voor enge films. Maar van deze film heb ik nog de hele nacht wakker gelegen. het werkt echt op je in...


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Als je niet tegen enge films kan, dan raad ik je deze af. Me vriendin en ik hebben em samen gekeken, normaal ben ik dan nooit bang voor enge films. Maar van deze film heb ik nog de hele nacht wakker gelegen. het werkt echt op je in...


    Oke,
    dan ga ik hem overdag kijken. ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind `m gaaf :3
    Er gebeurt niet veel, maar naar mijn mening laat hij je wel de hele tijd in spanning zitten ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Fencible schreef:
    Oeeeh, ik wil die film niet zien ;x


    nou ik ben iemand die totaal niej snel bang is... en ook voor die film ben ik niej egt wat je zegt bang geworden... de trailer beloofd heel veel maar hij valt vies tegen (mijn mening)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik wil hem ook nog zien, maar dan met me vrienden XD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Hij is vreselijk saai geloof me. Ik vond er niks aan toen hij net een heel klein beetje eng werd was ie al bijna afgelopen. Maar hij was dus gewoon saai ik had anderhalf uur lang wat nuttigers kunnen doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Hij is vreselijk saai geloof me. Ik vond er niks aan toen hij net een heel klein beetje eng werd was ie al bijna afgelopen. Maar hij was dus gewoon saai ik had anderhalf uur lang wat nuttigers kunnen doen.


    haleluja ben niej de enige die hem saai vond!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    xPoezeBekkie schreef:
    (...)

    haleluja ben niej de enige die hem saai vond!

    Zeker niet, vreselijke film. De verhaallijn was wel oké maar hij was niet spannend en niet eng.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vond hem ook saai.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    opet begint isie best wel saai maar als er wat spannends gebeurt word het wel leuk


    All I Needed Was A Shoulder To Cry On

    Ik vond hem best wel goed.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hij is alleen leuk als je hem midden in de nacht in een pikdonkere kamer kijkt met vrienden ofzo en elkaar op loopt te fokken :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.