• Zoals sommige misschien al weten van mijn vorige topic, is er zaterdag iets gebeurd op het werk waardoor ik niet alleen gedemotiveerd ben maar ook bang ben om weer aan het werk te gaan.

    Vanavond moet ik werken van 17.00 tot 20.00 en omdat ik van plan ben wat leuks te gaan doen met een vriendin en omdat ik gewoon eventjes echt vakantie en rust wil, wilde ik me ziek gaan melden.
    Ik zou vanavond namelijk helemaal niet kunnen werken, tenminste, dat heb ik nooit aangegeven.
    En op de een of andere manier plant ie me wel in..

    Het wordt dan wel mijn eerste keer,
    Maar ik ben bang dat hij denk dat ik niet wil komen door wat er zaterdag is gebeurd.
    Dan vind hij me vast een lafaard, en als het tegenzit knikkert hij me eruit.

    Misschien iemand tips voor hoe ik zelfverzekerd over kan komen?

    Ik weet dat het misschien heel egoïstisch is om mijn collega's in de steek te laten..

    Je kan misschien het beste gaan, laten zien dat je tegen een stootje kan en echt voor je baantje gaat.
    Wat jij vraagt is iets waar ik geen ervaring mee hebt en ik kanje moeilijk helpen, sorry. Maar wel succes!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zeg dat je hoofdpijn of buikpijn hebt en dus niet kan komen werken. Als hij vind van wel, dan kan je altijd nog vragen of hij graag een zieke werknemer wil laten werken die misschien later alsnog naar huis moet omdat ze zich niet lekker voelt.

    *gaat even bijje andere topic kijken*


    Physics is awesome

    Ik vind gewoon dat je erheen moet gaan, geen smoesjes dus ik ga je ermee ook niet helpen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als je niet aan geeft dat je vrij wilt, roosteren ze je gewoon in.
    En eerlijk gezegt zou ik je er niet door van de kaart laten brengen en gewoon werken.
    Praat met je baas er over, je kan je ziek melden en een van je collegas ziet je lopen buiten.
    Dan is gewon dag dag baantje.


    Some angels have no wings.

    Forks schreef:
    Je kan misschien het beste gaan, laten zien dat je tegen een stootje kan en echt voor je baantje gaat.
    Wat jij vraagt is iets waar ik geen ervaring mee hebt en ik kanje moeilijk helpen, sorry. Maar wel succes!

    Ik zit op het moment in een soortgelijke situatie, maar dan op school.
    Fuck that shit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou gewoon naar je werk gaan. Negeer dat wijf. Klaar.
    Hier moet je je echt niet druk om maken.

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Forks schreef:
    Je kan misschien het beste gaan, laten zien dat je tegen een stootje kan en echt voor je baantje gaat.
    Wat jij vraagt is iets waar ik geen ervaring mee hebt en ik kanje moeilijk helpen, sorry. Maar wel succes!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik heb mezelf alleen afgemeld als ik écht niet kon wat dus één keer was en één keer ben ik eerder weggegaan, maar toen was ik van het paard afgevallen en kon ik niet zitten/staan/lopen.
    Ik denk dat je beter wel kan gaan dan gaan lopen faken. Komen ze erachter dat je loopt te faken kan je ontslagen worden, dat heeft dan niks te maken met of je tegen een stootje kan of niet. Ook laat het zien dat je wel echt voor de baan gaat.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jij bent niet ziek, dus ik zou gewoon naar je werk gaan. En anders nu nog ruilen met jouw collega's.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het is eng, maar je moet je niet laten kisten door die vrouw! Zij is hier degene die fout zit, niet jij. Ik zou gewoon gaan, niets aantrekken van die vrouw, al is dat heel lastig. Met je collega's wordt het vast wel gezellig, zij kunnen vast je avond wel leuk maken ;)

    Mocht het echt zo zijn dat je echt niet wilt, kun je gewoon bellen naar de supermarkt en je ziek melden. Het is niet dat je perse hoeft te vertellen wat je hebt, maar als hij dat vraagt, kan je natuurlijk niet met een beetje buikpijn aankomen, aangezien je dan gewoon kan werken.


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zou toch gaan. Het is tenslotte maar drie uurtjes werken en daarna kan je gezellig met je vriendin nog iets doen. Ik zou ook met een vertrouwenspersoon op je werk het eens over de hele situatie hebben. Pesten op het werk is namelijk niet toegestaan en als ik alles volledig kan volgen wat je de vorige keer zei, lijkt het er wel op dat die ene persoon je viseert. Als je nu niet gaat werken toon je pas hoe zwak je bent en door te gaan werken maak je van jezelf een veel zelfzekere persoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ooit moet je toch weer terug naar het werk en met uitstellen wordt het juist alleen nog maar moeilijker. Dus ik zou toch gaan vanavond en daarna iets leuks gaan doen met je vriendin.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind eigenlijk dat je gewoon moet gaan, je bent niet ziek en als je vrij wilde had je dat eerder aan moeten geven.


    I won't let you come close enough to hurt me.