• Vandaag hadden wij les op het vijfde verdiep, maar we waren te lui om naar beneden te gaan en gingen terug naar boven, en op dat verdiep is een defecte wc en ik zei voor de grap 'Doe die open.' En die doen die open (was opslot) en iemand schopt tegen die deur maar die gaat niet open en de andere doet die rustig open.. En toen begonnen 2 van men vriendinnen kei hard te kressen x'D En toen het weer les was ging die deur open en toen die les gedaan was, was die toe =O er zitten geesten op school x'D Jullie ook zo'n grappige/rare/.. situaties meegemaakt op school? =D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    op de middelbare school.. ging wel eens als wij bij nederlands zaten de deur vanzelf open xD je hoorde die klink naar benede gaan en hij ging zo heel langzaam open wel funny :P:P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    xPoezeBekkie schreef:
    op de middelbare school.. ging wel eens als wij bij nederlands zaten de deur vanzelf open xD je hoorde die klink naar benede gaan en hij ging zo heel langzaam open wel funny :P:P

    Bij ons gaat die ook open, zonder de klink x'D gwn een oude deur ='D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    (...)
    Bij ons gaat die ook open, zonder de klink x'D gwn een oude deur ='D


    bij ons waren het nieuwe lokalen ><


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Bij ons gaan de deuren altijd open terwijl er geen ramen openstaan.Maar Berend doet dat, onze schoolgeest (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    wij hadden ook een rare wc,, op de 2e verdieping, als je er dan stond voor die spiegels ging die deur telkens open, en er stond echt geen wind ofso want er zitten daar geen ramen. En als je hem dicht doet valt hij echt in het slot..Maarja x] zal vast iets anders zijn dan een 'wc-geest' xD


    The Truth is always merciless

    Closure schreef:
    Bij ons gaan de deuren altijd open terwijl er geen ramen openstaan.Maar Berend doet dat, onze schoolgeest (:

    Ghaha, typisch dat er weer zoiets uit u mond ging komen eh ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Weet je, ik snap geen hol van dit verhaal x'D


    Your make-up is terrible

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Ghaha, typisch dat er weer zoiets uit u mond ging komen eh ;p



    Haha, maar das echt Berend!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat doet allemaal zo raar omdat jij daar bent! ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    TeddyMurder schreef:
    Weet je, ik snap geen hol van dit verhaal x'D


    Happiness hit her like a train on a track

    TeddyMurder schreef:
    Weet je, ik snap geen hol van dit verhaal x'D

    En ik maar denken dat ik de enige was (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja ook zo'n wc die altyd op slot was en as ge die opendeed ge ging en kwam trg was die weer dicht!! o.OxD
    En die wc stonk ook altyd nr spruitjesxD

    In 1 van de lokalen op school is het bord behekst xD
    Bij onze godsdienstleerkracht zitten we daar. Ze stond uitleg te geven en ineens klapt dat bord dicht, een jongen uit de klas wou haar waarschuwen dus hij dook naar voor maar zij dacht dat hij haar ging slagen dus die met haar armen voor haar lichaam om te zorgen dat hij haar niet kon aan raken xD En de andere keer had ze het door als het bord afkwam xD


    En we hebben ook een wc op de 1steverdieping en een jongen van mijn klas dacht dat dat de deur naar de gang was (we zaten op de trappen) hij trekt die deur open stonk dat daar verschrikkelijk, gelukkig zat er geen leerkracht op xD


    Live life limitless.