• Hoi

    ik had dus, dinsdagavond aan papa gevraagd, of ik alsnog naar het concert van Tokio Hotel mocht, op donderdag 25/02. En hij had geantwoord, 'Dat komt inorde!' dus het mocht. Lisa was heeeeeeeeeelemaal blij, ik regelde byna alles al met Nica, mijn soulmate waarmee ik zou gaan, en nu, donderdagavond, vroeg aan mijn papa of we de tickets zouden bestellen. En dan zei hij; 'Daar moeten we het zometeen nog over hebben. Ilse is het er niet over eens.' Ilse is dus mijn stiefmoeder, anyway, donderdagavond is het dus gekomen tot; Ik mag niet meer gaan. Alles voor niets geweest, en nu voel ik me zo ontzettend klote. Ik huil mijn ogen eruit, en niet alleen omdat ik niet mag gaan, maar ook om het feit dat mijn papa zich zo laat inpalmen door mijn stiefmoeder. Ze heeft er precies plezier in om mij zo te zien huilen ofzo, sinds zij er is, mag ik gewoon niets meer. Serieus, ik haat haar.

    Dat moest ik even kwijt. Dankjewel als je dit allemaal gelezen hebt.


    Let's do this poo

    Ja ik had vroeger ook de serieuze schijt aan m'n stiefmoeder, ze maakte ook alles kapot. Maar nu niet meer want ik zie m'n pa al 3 jaar niet meer. Negeer haar gewoon of babbel eens met je papa daarover als ze niet thuis is ofzo.


    I found myself in Wonderland.

    Men, kut voor je. Sterkte ermee

    Chopsticks schreef:
    Men, kut voor je. Sterkte ermee

    thank you =]


    Let's do this poo

    Giggle schreef:
    Ja ik had vroeger ook de serieuze schijt aan m'n stiefmoeder, ze maakte ook alles kapot. Maar nu niet meer want ik zie m'n pa al 3 jaar niet meer. Negeer haar gewoon of babbel eens met je papa daarover als ze niet thuis is ofzo.

    Ik heb haar gister genegeerd en nu zit ik bij mijn moeder, al een geluk! Maar met mijn papa zal ik er nooit over kunnen praten, er komt toch altijd hetzelfde uit 'Zo bedoeld ze dat toch helemaal niet'.
    x


    Let's do this poo

    Schwerelos schreef:
    (...)
    Ik heb haar gister genegeerd en nu zit ik bij mijn moeder, al een geluk! Maar met mijn papa zal ik er nooit over kunnen praten, er komt toch altijd hetzelfde uit 'Zo bedoeld ze dat toch helemaal niet'.
    x


    Babbel er dan eens over met je mama en dat je mama dat dan vertelt tegen je papa ? Maar het beste is om eens met je stiefmama erover te hebben ..


    I found myself in Wonderland.

    Ah, klotewijf. Praat anders even met je papa en probeer alsnog te regelen dat je mag gaan?


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    buitenpesten zo snel mogelijk de teef


    Change, the only good thing in this world.

    FrozenTears schreef:
    buitenpesten zo snel mogelijk de teef


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zeg tegen je stiefmoeder dat die trut er niets over te zeggen heeft of jij mag gaan of niet, ze is je moeder niet & dat zal ze ook nooit worden. Bestel die tickets & ga gewoon. Dat zou ik toch doen. ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Chopsticks schreef:
    Men, kut voor je. Sterkte ermee

    Zeg eens duidelijk dat ze niets over je te zeggen heeft. Ze is je moeder niet.

    Misschien moet je eens met je vader gaan praten, dat hij eerst had gezegt dat je mocht gaan en dat je nu opeens door invloed van je stiefmoeder niet meer mag gaan..

    Maud

    Ik zou bij je vader gaan slijmen of je toch nog mag gaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rolemodel schreef:
    Zeg tegen je stiefmoeder dat die trut er niets over te zeggen heeft of jij mag gaan of niet, ze is je moeder niet & dat zal ze ook nooit worden. Bestel die tickets & ga gewoon. Dat zou ik toch doen. ;x

    Wil ik wel, maar 1. Ik heb geen geld daarvoor en 2. Ik heb geen vervoer dan =[


    Let's do this poo

    Chopsticks schreef:
    Men, kut voor je. Sterkte ermee


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Schwerelos schreef:
    (...)
    Wil ik wel, maar 1. Ik heb geen geld daarvoor en 2. Ik heb geen vervoer dan =[

    Dan zou ik gewoon tegen je papa zeggen dat dat wijf geen recht heeft om dit af te pakken van je. Je bent d'r kind niet eens, waar moeit ze zich mee. --'


    None but ourselves can free our minds.