• Hoi

    ik had dus, dinsdagavond aan papa gevraagd, of ik alsnog naar het concert van Tokio Hotel mocht, op donderdag 25/02. En hij had geantwoord, 'Dat komt inorde!' dus het mocht. Lisa was heeeeeeeeeelemaal blij, ik regelde byna alles al met Nica, mijn soulmate waarmee ik zou gaan, en nu, donderdagavond, vroeg aan mijn papa of we de tickets zouden bestellen. En dan zei hij; 'Daar moeten we het zometeen nog over hebben. Ilse is het er niet over eens.' Ilse is dus mijn stiefmoeder, anyway, donderdagavond is het dus gekomen tot; Ik mag niet meer gaan. Alles voor niets geweest, en nu voel ik me zo ontzettend klote. Ik huil mijn ogen eruit, en niet alleen omdat ik niet mag gaan, maar ook om het feit dat mijn papa zich zo laat inpalmen door mijn stiefmoeder. Ze heeft er precies plezier in om mij zo te zien huilen ofzo, sinds zij er is, mag ik gewoon niets meer. Serieus, ik haat haar.

    Dat moest ik even kwijt. Dankjewel als je dit allemaal gelezen hebt.


    Let's do this poo

    Geef haar een vergiftigde appel. (duivel)
    Vuil secreet, ik weet precies hoe zulke bitches zijn.
    Bah, ik haat zulke mensen echt. Van mij mag je haar het huis uittrappen, ze heeft het recht niet om je iets te verbieden.
    Altijd het geluk van andere mensen verpesten, bah. Wat doet je vader met zo'n kutwijf?
    Sorry, maar ik heb echt een hekel aan mensen die je dingen verbieden terwijl ze het recht niet hebben.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je stiefmoeder is f*cked up.


    I was an angel living in the garden of evil

    Je vader had geen ´ja´ mogen zeggen. Hij had het eerst met je stiefmoeder moeten overleggen. Nu had hij het al beloofd en dan komt zij er doorheen fietsen. Zeg maar dat je wel mag gaan, omdat hij al ´ja´ gezegd heeft! Succes!!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Mijn vader zegt altijd. Ik voed je op en ik belis wat er met je gebeurd. Daar heeft Iris (mijn stoefmoeder) niets mee te maken.

    Voorbeeld:
    Ik ben giga fan van jersey shore en mijn vader vind dat gewoon goed dat ik daar na kijk. Komt mijn stief moeder aan. 'Kesha ik vind het niet normaal dat je daar na kijkt ik wil het niet meer'. Mijn vader lachte haar gewoon uit en zette de tv wat harder.

    Ik begrijp niet dat je pa haar regels overneemt.

    Dit topic is van een jaar geleden..?


    Ivar Oosterloo.