• Toen ik gister mijn Stand alone aan het schrijven was, dat over een journaliste ging, had ik bedacht: Een story waarin je allemaal verhalen leest, ongeveer het zelfde als mijn stand alone.
    Er zit dus variatie in, dus wordt het niet saai om te schrijven/lezen.
    Do or don't?
    Zonder celebs - gewoon ''waargebeurde'' verhalen -
    Kijk, je leest het vanuit het standpunt van een journaliste, die mensen intervieuwd, die mensen vertellen over waargebeurde verhalen, je leest dat zij dat op schrijft, en wat voor indruk dat op haar gemaakt heeft. Ook lees je ook een stukje van het leven van die journalisten


    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 16:58 ]

    Ik snap het niet (nerd)


    I found myself in Wonderland.

    Do, duh.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Giggle schreef:
    Ik snap het niet (nerd)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Giggle schreef:
    Ik snap het niet (nerd)

    Kijk, je leest het vanuit het standpunt van een journaliste, die mensen intervieuwd, die mensen vertellen over waargebeurde verhalen, je leest dat zij dat op schrijft, en wat voor indruk dat op haar gemaakt heeft. Ook lees je ook een stukje van het leven van die journalisten. Get it now?

    Cacharel schreef:
    (...)
    Kijk, je leest het vanuit het standpunt van een journaliste, die mensen intervieuwd, die mensen vertellen over waargebeurde verhalen, je leest dat zij dat op schrijft, en wat voor indruk dat op haar gemaakt heeft. Ook lees je ook een stukje van het leven van die journalisten. Get it now?


    Jaa, nu snap ik het. Oke doen


    I found myself in Wonderland.

    Giggle schreef:
    (...)

    Jaa, nu snap ik het. Oke doen

    Ik ben slecht in uitleggen, haha $:

    Ja, nu begrijp ik het ook. Leuk idee. ^^


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Doen


    We can only learn to love by loving.

    Yeah! =D