• Lieve users,

    De mods worden de laatste tijd gek gespamt met hetzelfde bericht dat naar meerdere mods wordt gestuurd. Dit is voor ons erg onhandig en lastig, en zorgt voor veel verwarring en misverstanden.

    Graag willen we jullie hierbij vragen om voortaan je bericht/vraag naar één mod te sturen. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor het aanvragen van een wedstrijd.

    We snappen dat jullie snel antwoord willen, en dat het lastig is als jij een pb naar een mod hebt gestuurd en die mod gaat net offline. Maar de desbetreffende mod beantwoord dan je bericht vanzelf.

    Hopelijk willen jullie hier rekening mee houden =)

    MVG de mods van Quizlet.nl


    Edit 30 november 2010
    We merken dat een aantal users weer één bericht naar 2 of meerdere mods binnen een korte periode sturen. Vandaar dat ik dit topic weer even onder de aandacht breng. Let hier alsjeblieft op.
    Je kan de mod die je mailde wel nog een mailtje sturen als deze weer online is maar niet op je mail reageert. Maar dan blijft het contact tussen jou en één mod.

    Als de mod na een aantal dagen nog steeds niet heeft gereageerd op jou pb('s), mag je wel een andere moderator mailen met dat je het zelfde verhaal al naar een andere mod gemaild hebt, maar dat die niet reageert.
    Ik hoop dat jullie het snappen (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 15:55 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 nov 2010 - 17:40 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tuurlijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap het wel, sorry, ik deed het net, maar ik was een beetje in de war. Bij de regels van de wedstrijden stond het namelijk nogal onduidelijk en ik had er uit begrepen dat je het naar allemaal moest sturen :X

    Voortaan zal ik dat niet meer doen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prophet schreef:
    Ik snap het wel, sorry, ik deed het net, maar ik was een beetje in de war. Bij de regels van de wedstrijden stond het namelijk nogal onduidelijk en ik had er uit begrepen dat je het naar allemaal moest sturen :X

    Voortaan zal ik dat niet meer doen :Y)

    Dat zag ik net ook, dat is nu aangepast =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oké, sorry ^^


    Hope goes lost but never dies.

    ik heb dat ook gedaan haha ^^ zal het niet meer done xd

    Okay :]

    Hehe, dat heb ik nooit gedaan. (:

    Oké (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Decoy schreef:
    Tuurlijk.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Closure schreef:
    Oké (:


    I need you like a heart needs a beat

    is goed^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    -stuurt naar alle mods een mailtje dat ze het goed vindt.-


    everything, in time

    Unforgiven schreef:
    Hehe, dat heb ik nooit gedaan. (:


    Some people make the world special just by being in it

    Unforgiven schreef:
    Hehe, dat heb ik nooit gedaan. (:

    Oke. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker