• Unexcepable soulmates.
    Het enigste wat Rosie en Draco gemeenschappelijk hebben, zal vast wel zijn dat ze beiden op Zweinstein zitten. Daar stopt het. Zelfs hun afdelingen zijn totaal verschillend: Draco is een Ravenklauw in Zwadderich, Rosie is een Huffelpuf in Griffoendor. Maar toch zijn de twee soulmates, maar niet dat iemand daarvan weet. Ze schrijven elkaar in het geheim en hebben 's nachts geheime afspraakjes. Maar was als hun relatie onbewust een stapje verdergaat? Zullen de andere Malfidussen akkoord gaan met Draco's keuze en zullen de ouders van Rosie Draco accepteren?

    Oké, mijn interpretatie van Draco Malfidus is dat hij een zéér slim ventje is, dus een soort van 'Ravenklauw in Zwadderich'. Oh ja, en ook dat hij gemakkelijker breekt dan we denken. In mijn fanfiction zal ik geen rekening houden wat J. K. Rowling in de boeken schrijft.

    Nu: de rollos!
    - Beste vriendinnen Rosie: EmmaJonas.
    - Goede vriendin van Draco uit Zwadderich: CupcakeXLove.
    - Vriendin van Rosies oudere broer: endlessly.
    - Rosies oudere broer:
    - Bitch uit Zwadderich, ex-lief van Draco: EliseBlack.
    - Verzin zelf maar wat (': -> popcornxshit heeft de rol als vijand.

    Vragen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (tussen 14-16):
    Karakter:
    Afdeling:
    Foto:
    Hobby's:
    Extra (mag een tekstje zijn of iets wat ik zeker moet weten, ...):
    Wat vind je van het verhaal?

    Thankyouveryverymuch<3

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 19:31 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: beste virendin rosie
    Naam: Crystall Diggory
    Leeftijd (tussen 14-16): 15
    Karakter: Lief,Behulpzaam,Slim,Onhandig
    Afdeling: Huffelpuf
    Foto: http://www.blog-city.info/en/img4/4879_emily-osment-300b101006.jpg
    Hobby's: Dansen,Zingen,Acteren,Zwemmen en zWERKBALLEN
    Extra ; Is verliefd op George Wemel

    Rol: Goede vriendin van Draco uit Zwadderich:
    Naam: Amina Love
    Leeftijd (tussen 14-16): 16
    Karakter: Grote mond, zegt wat ze denkt, moedig, Nieuwsgierig, koppig, heeft een groot hart.
    Afdeling: Zwadderich
    Foto:http://www.fashionscene.nl/images/library/2b/f7/0c/fb/1901_magdalena_sciupider.jpg
    Hobby's: tekenen, schilderen & muziek.
    Extra (mag een tekstje zijn of iets wat ik zeker moet weten, ...):
    Oorspronkelijk afkomstig van Australië.
    Ze heeft één oudere broer, Thomas. Ook hij zit op zweinstein.
    Ze zondert zich vaak af om haar hobby's te beoefenen.
    Leuk/origineel/fantastisch/slecht/... verhaal:
    Wat bedoel je hier eigenlijk mee?


    It's all for you, my butterfly.

    hh

    Huh, wie is die Naomi opeens XD?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Huh, wie is die Naomi opeens XD?

    Aw shit, ik bedoelde Rosie x). Typisch ._. ...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Goede vriendin Draco
    Naam: Lise Lovita
    Leeftijd 15
    Karakter: Liefs, grappig ongedeuldig snel zenuwachtig. Nieuwsgierig.
    Afdeling: Griffoendor
    Foto: http://api.ning.com/files/p74TWzW73h2vmnmYM7FM1Lz*VJBRz89jZPY*gZCEw852W*2BF6OY3JRnaAtqiCA**Ory4N79qe5bD14bOg3lZS6T5kBbgQKj/SelenaImage3.jpg
    Hobby's: Zwerkbal, Lezen, praten, piano spelen + zingen.
    Wat vind je van het verhaal?

    OMG ik vind je verhaal echt zow geweldig pleas mag ik de rol!

    (flower) Sofie

    Rol: Éen van Rosies beste vriendinnen
    Naam: Jelle McRiven
    Leeftijd (tussen 14-16): 15
    Karakter: Humoristisch, sociaal, dapper, koppig, trouw, behulpzaam, nieuwschierig, speels, slim
    Afdeling: Gryffindor
    Foto: Jelle
    Hobby's: Toveren, grappen uithalen, zingen, dagdromen, lachen met Rosie, Zwerkbal,..
    Extra (mag een tekstje zijn of iets wat ik zeker moet weten, ...): Stiekem verliefd op Fred Weasley, Jager in het Zwerkbalteam van Gryffindor,
    Wat vind je van het verhaal?
    Ik heb het nog niet gelezen maar ben wel van plan te doen! x


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Vriendin van Rosies oudere broer
    Naam: Zoë Kendra
    Leeftijd (tussen 14-16): 16
    Karakter: betweterig, slim, praat niet zoveel, koppig. maar ze is wel trouw en behulpzaam
    Afdeling: ravenklauw
    Foto: http://www.ed.nl/multimedia/archive/00628/do_628178h.jpg
    Hobby's: lezen, dagdromen, toverdranken maken en zwerkballen. en ze zit bij de duelleerclub van ravenklauw.
    Extra (mag een tekstje zijn of iets wat ik zeker moet weten, ...): dat ze een echte studiebol is. ze leert veel, haalt goede punten. en ze is perfect tot in de puntjes.
    Wat vind je van het verhaal?:
    als ik eerlijk ben heb ik het nog niet gelezen maar ik ga het doen. eigenlijk nu meteen.

    ik hoop dat ik de rol krijg. maar al zouw dat niet zijn dat maakt niet uit. maar het is wel jammer dan.

    xxxx

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 15:13 ]


    the plastic made dreams

    Rol: vijand?
    Naam: Sanne snowly
    Leeftijd (tussen 14-16): 14
    Karakter: leergierig, slim, weet altijd alles beter, bijdehand, verbeterd je graag, lief, eigenwijs, nerdie van de klas.
    Afdeling: Griffoendor
    Foto: Sanne
    Hobby's: zwerkbal (is jager), met vrienden zijn, 10en halen voor pw's, verliefd zijn op ron( waar niemand iets van weet)
    Extra (mag een tekstje zijn of iets wat ik zeker moet weten, ...): is smoorverliefd op ron
    Wat vind je van het verhaal? Orgineel


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol:Bitch uit Zwadderich, ex-lief van Draco
    Naam: Ariana Rivers
    Leeftijd (tussen 14-16): 16
    Karakter: Bitcherig, gaat voor vuur voor vrienden,bijdehand, stiekem ontzettend slim en lief.
    Afdeling: Zwadderich.
    Foto: http://knol.google.com/k/-/-/34hdx7ks0jha3/n55y6p/hayden-panettiere-17.jpg
    Hobby's: Nagelslakken, winkelen, in het geheim heel veel leren, Draco´s vriendinnen het leven zuur maken, en met vrienden chillen.

    Extra (mag een tekstje zijn of iets wat ik zeker moet weten, ...): Ariana is stiekem heel slim, en diep van binnen is ze heel lief. Maar ze doet zich gewoon voor als een verschrikkelijke biatch. Ze is stiekem verliefd op Ron Wemel, maar schaamt zich ervoor.
    Wat vind je van het verhaal?: Heel erg stom! Nee grapje, nou nog niet heel veel want je hebt pas 1 hoofdstuk, maar het idee is heel erg leuk;)

    ik hoop dat ik de rol krijg, maar je moet natuurlijk uit heel veel mensen kiezen:$
    Wanneer maak je het bekend?

    xxx

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 19:04 ]


    Keep your head, heels and standards high.