• .

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 0:55 ]

    Uh, dat kan gewoon? Mensen die dit raar vinden, vind ik echt bekrompen in hun denkwijze.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Uh, dat kan gewoon? Mensen die dit raar vinden, vind ik echt bekrompen in hun denkwijze.


    Heaven is a place that we all have

    FireKeeper schreef:
    Uh, dat kan gewoon? Mensen die dit raar vinden, vind ik echt bekrompen in hun denkwijze.

    Dit dus. Als je dat soort onschuldige dingen al niet vertrouwd, heb ik weinig vertrouwen in de stabiliteit van je relatie. Ik heb zat mannelijke vrienden waarmee ik nog in geen honderd jaar iets zou doen, laat staan wanneer ik een vriend zou hebben. Vertrouwen is de basis. Als dat er al niet is, zou ik er mee kappen.


    ars moriendi

    Ja natuurlijk kan dat.
    Zolang je niet gaat zoenen en etc.

    Sowieso vind ik dat mensen stom kunnen reageren op vriendschappen tussen jongens en meisjes althans bij mij in de omgeving voorheen dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind dat gewoon kunnen. Vond het ook altijd prima als exen van mij met hun vrouwelijke vrienden op stap gingen.


    The truth is out there.

    FireKeeper schreef:
    Uh, dat kan gewoon? Mensen die dit raar vinden, vind ik echt bekrompen in hun denkwijze.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Moet gewoon kunnen en als je vriend je daarmee niet vertrouwt, zou ik toch wat twijfels bij je relatie krijgen. :’)


    El Diablo.

    Een jongen op mijn opleiding is echt super aardig en daar zou ik echt wel vrienden mee willen zijn.
    Het is alleen, als mijn vriend met "een vriendin van zijn opleiding" naar de bioscoop zou gaan dan kmoet ik denk ik ook even slikken omdat ik diegene niet ken.

    Maar jullie zouden het niet raar vinden als je met zn tweeen ergens gaat chillen of iets gaat doen?

    Jazzzz schreef:
    Een jongen op mijn opleiding is echt super aardig en daar zou ik echt wel vrienden mee willen zijn.
    Het is alleen, als mijn vriend met "een vriendin van zijn opleiding" naar de bioscoop zou gaan dan kmoet ik denk ik ook even slikken omdat ik diegene niet ken.

    Maar jullie zouden het niet raar vinden als je met zn tweeen ergens gaat chillen of iets gaat doen?


    Nee, waarom zou ik dat raar vinden? Ik vind het erg seksistisch bekeken dat je als vrouw niet meer met mannen om mag gaan als je een relatie hebt met een man. In die logica mag ik als biseksueel met niemand meer omgaan. Als je je vriend vertrouwt en je vriend vertrouwt jou ook, waarom zou je er dan zorgen over maken. Als je elkaar niet vertrouwt, dan vind ik dat een beetje vreemd. Maar oké, het is niet aan mij om me te bemoeien met jullie relatie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    FireKeeper schreef:
    Uh, dat kan gewoon? Mensen die dit raar vinden, vind ik echt bekrompen in hun denkwijze.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Jazzzz schreef:
    Als je een vriend hebt is het dan acceptabel om af te spreken met gewoon 'een vriend'? Met zijn tweeën. Of is dit raar?

    Veel mensen die ik ken denken gelijk meer als een meisje met alleen een jongen afspreekt en al helemaal als ze een vriend heeft.
    Vinden jullie het bijvoorbeeld kunnen dat een meisje met een gewone vriend naar de bioscoop gaat of ergens gaat lunchen?

    Als ik tegen mijn vriend zeg ik ben met een vriend van school naar de bioscoop geweest dan snap ik ergens wel als hij daar niet heel blij van wordt.


    Nee, daar is helemaal niks mis mee. Zolang er geen seksuele of romantische spanning is tussen jullie, is daar echt niks mis mee. Ik zie niet hoe dat onder vreemdgaan valt.
    Vreemdgaan is als jij met die jongen naar de bioscoop mee gaat omdat jij hem ziet zitten, als jullie voortdurend met elkaar flirten of dat het gewoon ongepast is in zijn geheel. Eénmaal het de grenzen van vriendschap en het platonische overschrijdt. Emotioneel of seksueel. Maar vriendschap met het andere geslacht dat is echt niet vreemdgaan.
    Zelfs als een vriend jou probeert te versieren, is dat niet vreemdgaan want je kan er niks aan doen, zolang je hem niet beantwoord is dat allemaal niet mis. Als je een vriend zou hebben die gevoelens zou hebben voor jou en erop uit is je af te pakken en een voet tussen de deur probeert te krijgen, dan moet je wel afstand nemen, zelfs al ga je zelf niet vreemd, je wilt je partner niet onzeker of van streek maken. Maar als het gewoon vriendschap is, dan moet je vriend zijn angst/jaloezie toch wat onder controle proberen te krijgen.
    Vreemdgaan = JIJ die emotionele en/of seksuele grenzen overschrijdt. Zolang jij zelf niks ongepast doet, ga je niet vreemd. Dus vriendschap met het andere geslacht is niet vreemdgaan.

    [ bericht aangepast op 6 april 2018 - 12:26 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.