• Hellooo,
    Noukijk, ik zit op TL. En op die school waar ik op zit zitten ook nog BB en KB. En in de 4e gaat elke richting/niveau op excursie. Nou, voor de Belgen, BB is het laagst, daarna KB en daarna TL. En ik ga naar de Ardennen, survivelen (joepieee, niet dus). BB gaat naar Rome en KB gaat naar Parijs.
    WHAT THE FOK?
    Waar de hell slaat dat op? Ik doe volgend jaar nog steeds Frans, dus dan lijkt het mij vrij logisch om TL leerlingen die Frans doen, naar Parijs te laten gaan. En laat dan bouwbreed (KB) lekker bomen hakken in die bossen ofzo, dat vinden ze toch leuk. Serieus, KB kán notabene niet eens Frans, wat hebben hun daar dan te zoeken? Echt hoor, die school van mij spoort niet.

    Ohja, in de Ardennen moeten we in grotten kruipen, wandelen, abseilen, klimmen. Allemaal dingen die ik niet durf, op het wandelen na xd Want in zo'n grot ben ik claustrofobisch, en ik heb hoogtevrees, nu no way dat ík ga abseilen enzo.


    EDIT:
    Wat wél weer leuk is, dat je gewoon drank mee kan smokkelen, haha. Je kan bijv. gewoon flugel meenemen, of in van die Gatorade/Aquarius flesjes Petrikov doen :Y) Of in Dubbel Fris pakken, Smirnoff doen. Wohooo.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 21:54 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat is echt hartstikke oneerlijk!
    Bij ons kunnen we ieder jaar tussen 4 reizen kiezen, en dat is dus om het jaar hetzelfde, VMBO en Havo/VWO afwisselend. Dit jaar konden we bijvoorbeeld kiezen tussen snowcamp, Praag, Barcelona en Parijs. En volgend jaar tussen Survivelen, Berlijn, Rome en Londen. Voor VMBO precies andersom.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wow.
    Dat is echt naaaiend! Nou, je hebt in ieder geval best lol met je tent opzetten denk ik?


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Thingies schreef:
    Dat is echt hartstikke oneerlijk!
    Bij ons kunnen we ieder jaar tussen 4 reizen kiezen, en dat is dus om het jaar hetzelfde, VMBO en Havo/VWO afwisselend. Dit jaar konden we bijvoorbeeld kiezen tussen snowcamp, Praag, Barcelona en Parijs. En volgend jaar tussen Survivelen, Berlijn, Rome en Londen. Voor VMBO precies andersom.

    Dat is leuk! : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Haha, gewéldig. Maar ga dan gewoon niet mee ofzo, krijg je dr nog extra vakantie bovenop :Y)


    Life begins at the end of your comfort zone

    xMirroreye schreef:
    Wow.
    Dat is echt naaaiend! Nou, je hebt in ieder geval best lol met je tent opzetten denk ik?

    Oeeeeh, gelukkig hoeven we niet in een tent, dat zou pas een ramp zijn. We hebben gewoon zo'n soort huge huis.


    I'd rather go naked than wear fur.

    katrnaSOUNDS schreef:
    Haha, gewéldig. Maar ga dan gewoon niet mee ofzo, krijg je dr nog extra vakantie bovenop :Y)

    Nee, want dan moeten we de hele dag op school zitten van 8:00 tot 17:00. Dan ga ik denk ik toch liever mee : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sorry, maar om eerlijk te zijn moet je dankbaar zijn dat je überhaupt nog wat met school doet. Wij gaat met heel de klas naar luxemburg en daar gaan wij ook van alles en nog wat doen. Je kunt je nu wel zorgen maken, maar waarschijnlijk is het daar hardstikke leuk en heb je je zorgen om niets gemaakt.

    En om eerlijk te zijn vind ik die opmerking van BB helemaal nergens op slaan. Dat ze toevallig op BB zitten wil niet zeggen dat ze graag boompjes hakken ofzo.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Sealine schreef:
    (...)
    Nee, want dan moeten we de hele dag op school zitten van 8:00 tot 17:00. Dan ga ik denk ik toch liever mee : )

    Je kan ook meegaan en dan stiekem ontsnappen met je vriendinnen, en ergens verdwalen in de bossen. Dat zou echt zo'n actie zijn voor mij :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Onderbroek schreef:
    Sorry, maar om eerlijk te zijn moet je dankbaar zijn dat je überhaupt nog wat met school doet. Wij gaat met heel de klas naar luxemburg en daar gaan wij ook van alles en nog wat doen. Je kunt je nu wel zorgen maken, maar waarschijnlijk is het daar hardstikke leuk en heb je je zorgen om niets gemaakt.

    En om eerlijk te zijn vind ik die opmerking van BB helemaal nergens op slaan. Dat ze toevallig op BB zitten wil niet zeggen dat ze graag boompjes hakken ofzo.

    Ik heb het toch over bouwbreed? Bouwen? Zagen? Werken?


    I'd rather go naked than wear fur.

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Je kan ook meegaan en dan stiekem ontsnappen met je vriendinnen, en ergens verdwalen in de bossen. Dat zou echt zo'n actie zijn voor mij :'D

    Hahaha, ja eigelijk ook wel voor mij XD


    I'd rather go naked than wear fur.

    Opzich maakt het helemaal niet uit met wat voor opleiding je op kamp gaat. Ik vind het helemaal niet oneerlijk. Een lagere opleiding betekent niet dat ze gelijk niet iets, wat in jou ogen "leuker" is mogen doen. Naar de ardennen is hartstikke leuk. Als jij naar rome ging, had jij misschien je zin, maar een andere jongen uit jou klas misschien niet, die wou dan weer naar de ardennen, zo verschillen meningen. Hier kan je school gewoon niets aan doen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 21:58 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Wij hadden juist dat alle BB en KB leerlingen moesten survivalen (bergbeklimmen, abseilen, mountainbiken, tokkelen, gps tochten, onder een zeiltje in het bos slapen en pissen en popen in een vies gat in de grond) en de TL ging naar Duitsland in een hotel, Havo en VWO mochten kiezen Barcelona, Londen of Rome en dat was echt allemaal dik luxe...

    Ik deed KB dus ik moest mee survivalen, ik heb amper wat gedaan ik durfde het ook niet en ik had enorme heimwee ik heb 2 dagen lang alleen maar gehuilt en nog wouden ze me niet naar huis laten gaan en dwongen ze me dingen te doen die ik niet durfde en wou doen...

    Bij ons was het dus echt van laagste niveau een laag kamp, hoogste niveau een super de luxe week in een supervette stad :/


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Wij hadden juist dat alle BB en KB leerlingen moesten survivalen (bergbeklimmen, abseilen, mountainbiken, tokkelen, gps tochten, onder een zeiltje in het bos slapen en pissen en popen in een vies gat in de grond) en de TL ging naar Duitsland in een hotel, Havo en VWO mochten kiezen Barcelona, Londen of Rome en dat was echt allemaal dik luxe...

    Ik deed KB dus ik moest mee survivalen, ik heb amper wat gedaan ik durfde het ook niet en ik had enorme heimwee ik heb 2 dagen lang alleen maar gehuilt en nog wouden ze me niet naar huis laten gaan en dwongen ze me dingen te doen die ik niet durfde en wou doen...

    Bij ons was het dus echt van laagste niveau een laag kamp, hoogste niveau een super de luxe week in een supervette stad :/

    Ohjonge, als ze mij gaan dwingen om te abseilen, dan neem ik de eerste de beste bus terug naar huis.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Ik heb het toch over bouwbreed? Bouwen? Zagen? Werken?


    Vraag eens aan een paar mensen op bouwbreed of hun bouwen en zagen het leukste in het leven vinden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Okey. Dat is naaiend. :'D Troost je, bij ons doet het VMBO -Dus jouw richting- Echt veel meer dan wij HAVO/VWO leerlingen.
    Maar het blijft naaiend, inderdaad.
    Maar weet je? Jij bent slimmer dan zij zijn, en daarom moeten zij eens in de zoveel tijd iets geweldigs doen om hun hoofd leeg te maken, omdat de stof anders niet tot ze doordringt. 8D Snappie vous?


    You move me ......... Kurt